larspardijs
VWC lid
Als je in Nederland blijft met je auto en gewoon B wegen pakt dan is er niks aan de hand hoorNee kruit is circa 1300-1400. Bedoel totaal gewicht van 1 box ... ivm kilo's per auto want zit volgens mij al heeeeel ver er boven haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als je in Nederland blijft met je auto en gewoon B wegen pakt dan is er niks aan de hand hoorNee kruit is circa 1300-1400. Bedoel totaal gewicht van 1 box ... ivm kilo's per auto want zit volgens mij al heeeeel ver er boven haha
karton Monster rideGoedenavond memebers/freaks
Graag zouden wij van jullie willen weten/vragen welke producten missen jullie nog op vpd ( denk aan karton producten/ nieuw of niet meer in ons assortiment) maar ook met betrekking tot boxen nieuwe of bestaande maar niet meer in ons assortiment .
Wij gaan dan kijken of er mogelijkheden bestaan om dezen aan het assortiment toe te voegen, let wel er moet voldoende animo voor zijn en het moeten wel producten zijn die wel op dit moment in een huidig assortiment zitten ( niet welke niet meer in productie zijn en dus opnieuw geproduceerd zouden gaan moeten worden, daar hebben wij het "oude tijden herleven" topic voor ) .
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Dat was afgelopen jaar echt niet, ze stond op B wegen rond geesteren veel in de buurt van Almelo en Rijssen.Als je in Nederland blijft met je auto en gewoon B wegen pakt dan is er niks aan de hand hoor
Precies dat! Maar niemand weet totaal gewicht dus? Stond ook op geen 1 site alleen vuurwerk breda maar daar stond 15 KG , lijkt me sterk hahaDat was afgelopen jaar echt niet, ze stond op B wegen rond geesteren veel in de buurt van Almelo en Rijssen.
Als in: het actief, willekeurig controleren van binnenlands vervoer op (de hoeveelheid) vuurwerk in de laatste dagen van het jaar? Of auto's die uit (richting van) Duitsland kwamen? Deel van de plaatsen die je noemt liggen redelijk van de grens vandaan.Dat was afgelopen jaar echt niet, ze stond op B wegen rond geesteren veel in de buurt van Almelo en Rijssen.
Hoi. Dit kun je hier zien: https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/valk-vuurwerk-big-valk-19-ass.27371/page-21
Iemand een filmpje van deze? En wat is de netto kruitgewicht per cake?
Zoek nog wat leuke 400-500gr cakes.
Almelo heb ik ook gehoord ja. Ik ga naar de Achterhoek, daar niks gezien de eerste dag.Dat was afgelopen jaar echt niet, ze stond op B wegen rond geesteren veel in de buurt van Almelo en Rijssen.
Pakken alles af, tenminste bij een kennis was dat wel zoAls ze je hier pakken met teveel vuurwerk pakken ze je dan ook alles af?Of zeggen ze bel een maat want zo mag je niet verder rijden
Zelfde als met een kilo wiet, 5 gram wordt gedoogd voor de consumemeerder en voor de andere 995 gram kan je een maat bellen.Als ze je hier pakken met teveel vuurwerk pakken ze je dan ook alles af?Of zeggen ze bel een maat want zo mag je niet verder rijden
Vandaag stonden ze ook overal in Rijssen.. Grote controle, doen ze het hele jaar daar. Druk knooppunt met veel transport.Dat was afgelopen jaar echt niet, ze stond op B wegen rond geesteren veel in de buurt van Almelo en Rijssen.
Afgelopen jaar 2 dagen in rijssen wezen ophalen en niks gezien daar. Moet nu dus naar geesteren ophalen dus even kijken hoe ik rijIk ben nu iets minder enthousiast in mn rondje in die hoek![]()
Mee to.Karton Philidelphia Spitters!![]()