Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Monster ride +1Karton Monster ride
En is er nog ergens een restje santa domingo te vinden?
Jammer dat het minimale bestelbedrag verhoogt is naar 100,-. Terwijl dat vorig jaar 75,- was.
Gelukkig heb ik ze nu allemaal! Sensation box 3 vind ik het minstDaarom gaan die boxjes ook zo snel! Men koopt er gelijk 2 of meer!
Daar liep ik ook tegenaan, omdat ze bij mijn eerste bestelling niet meer beschikbaar waren dacht ik hem er nu nog bij te doen.... minimaal €100,-- bestellen terwijl er al een bestelling van €700 ligt. Dan bestel ik hem niet, principe kwestie voor mij.Inderdaad jammer, al is met een minimum bedrag van 75 een sensation boxje los bestellen nog steeds niet mogelijk haha
Dat was niet bij vwpd, daar kan je alleen kartonnen kopen...Ik had afgelopen jaar 6x cairo crackling besteld en gevraagd om een volle doos maar kreeg een ikea tas met 6 losse stuks
Dat is niet bij vwpd geweest.Ik had afgelopen jaar 6x cairo crackling besteld en gevraagd om een volle doos maar kreeg een ikea tas met 6 losse stuks
Dat kloptDat is niet bij vwpd geweest.
Daar liep ik ook tegenaan, omdat ze bij mijn eerste bestelling niet meer beschikbaar waren dacht ik hem er nu nog bij te doen.... minimaal €100,-- bestellen terwijl er al een bestelling van €700 ligt. Dan bestel ik hem niet, principe kwestie voor mij.
Beter toch, hoef je de kooi niet meer te verwijderenIk had afgelopen jaar 6x cairo crackling besteld en gevraagd om een volle doos maar kreeg een ikea tas met 6 losse stuks
Philadelphia spitters!Goedenavond memebers/freaks
Graag zouden wij van jullie willen weten/vragen welke producten missen jullie nog op vpd ( denk aan karton producten/ nieuw of niet meer in ons assortiment) maar ook met betrekking tot boxen nieuwe of bestaande maar niet meer in ons assortiment .
Wij gaan dan kijken of er mogelijkheden bestaan om dezen aan het assortiment toe te voegen, let wel er moet voldoende animo voor zijn en het moeten wel producten zijn die wel op dit moment in een huidig assortiment zitten ( niet welke niet meer in productie zijn en dus opnieuw geproduceerd zouden gaan moeten worden, daar hebben wij het "oude tijden herleven" topic voor ) .
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Je bedoelt dus totaal kruit.Weet iemand toevallig het totale netto gewicht van een sensation box?
Nee kruit is circa 1300-1400. Bedoel totaal gewicht van 1 box ... ivm kilo's per auto want zit volgens mij al heeeeel ver er boven hahaJe bedoelt dus totaal kruit.