[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Volgende keer andere been proberen?

Ik heb geen hekel aan nieuwe personen, ik heb een hekel aan luie gemakzuchtige figuren.
Misschien werd ik iets te vroeg wakker ja.

Wat zal jij aan veel mensen een hekel hebben dan, zijn er een hele hoop in dit landje. 😅

• Like
Waarderingen: GMP
Dikke applaus voor de toetsenbordridders hier... Als je het zoveel moeite vindt reageer dan lekker even niet. @Clumsy en @Richardus dank voor jullie reactie. Wil namelijk langs Haulerwijk en was gewoon benieiwd hoelaat het begint.
Ik kan je bekennen dat ik de specifieke info daarover ook niet in dit topic terug kan vinden... 🫣 terwijl het volgens mij wel gedeeld is. Komt vast nog wel joh. Was wel in de avond altijd, meen ik, 19u/20u ofzo

Je bedoeld als vrij nieuw lid naar de andere (oudere) leden: zoeken jullie even voor mij op waar ik de informatie kan vinden?

Ik zou zeggen: zoek even lekker zelf!

Sorry, klinkt niet heel welkomstig richting nieuwe leden. Maar dit soort berichten verschijnen de laatste dagen steeds meer. En ja, de leden die al wat langer meelopen weten van het fenomeen ‘decembernoobs’. Maar alles wordt je hier niet op een presenteerblaadje voorgeschoteld. Als je mooi vuurwerk voor een mooie prijs wilt hebben moet je er zelf toch ook echt wat energie in steken.

Dus: van harte welkom in de prachtige materie die vuurwerk heet. Verdiep je er eens in, leer, ontdek en heb vooral veel plezier hier. Ik kan je garanderen dat dit verslavend werkt. En op voorhand de tip: heb je een vrouw, vertel haar niet teveel. Want voor je het weet slaap je op de bank!
Volgens mij vraagt de persoon in kwestie gewoon een hele normale vraag? Hoe lang iemand lid is hoeft toch niet uit te maken of je het recht hebt om dingen te vragen of niet? Wij als community zijn er toch voor om onze hobby te delen en elkaar te helpen? Juist in een tijd waar onze hobby dreigt te stoppen lijkt het mij handiger om juist elkaar te helpen :) ik heb zelf ook met de zoek functie gezocht naar een antwoord op deze vraag maar kan die ook zo snel niet vinden. In dit topic wordt enorm veel gereageerd wat natuurlijk enorm positief is maar het terug vinden van een aantal zaken wordt dan wel lastiger. Dus mocht iemand een antwoord hebben hoor ik het ook graag 😄

Ik snap dat de vervangende orders in t systeem zetten een hoop werk is, succes met die flinke administratie. Ongewenst werk zonder extra inkomsten is nooit leuk.

Stuur je de betreffende mensen nog wel een e-mail antwoord dat ze weten dat ze op hun rekening iets krijgen of een vervangende order over twee+ weken? Ik had in mijn mail op cancelling van de prosperity namelijk een vraag gezet , maar blijf door de langere verwerkingstijd wel wat onzeker of ik nog blokken moet bijkopen met black Friday.
Tot op heden heb ik geen mails gestuurd als ik iets verwerkt heb, omdat het dan nog langer duurt.
Heb het wel als optie op m’n lijstje staan als er tijd voor is. Daarom wil ik het niet beloven, maar voor vervangend artikel krijg je sowieso een orderbevestiging. Ook dat wil ik allemaal volgende week doen.

Ik (Sven) handel FWS af en wil dat volgende week afronden. Daarna door met Black Friday. Showroom klaarmaken, alle filmpjes, afbeeldingen en webshops etc. De rest is al druk bezig met alles omtrent kooien, zodat we jullie daarna daar mee kunnen helpen indien nodig.

ChatGPT/fatbike generatie... vooral niks zelf hoeven doen.
Ja lijkt het wel op. Wellicht geeft ChatGPT wel het antwoord op al je vragen over het koopjesjagen, who knows! Ik vind het oldskool doorpluizen van een heel forum op zoek naar de info die ik nodig heb juist part of the fun, maarja voor ieder wat wils he.

Back
Bovenaan