[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Als alles gaat zoals gepland, dan zou alles foutloos lopen en maakt het niet uit hoe laat je komt. Echter is foutloos werken grenzend aan utopisch. In dat geval is het hoe later je komt op een dag, hoe meer fouten er potentieel gemaakt kunnen zijn.

Zou niet moeten, maar het gebeurt. Als ik dan lees dat de afspraak van djara om 20.45 was, dan loop je meer risico. Reden dat ik altijd in de ochtend ophaal. Nogmaals, zou niet moeten (want het staat gereserveerd), dus extra pech en extra zuur Als het dan nog eens gebeurt.

Heb het elders zelf ook gehad, ook aan eind vd dag. Heeft een nozem m'n door de eigenaar apart gezette obsessed aan een ander meegegeven (die er ook nog eens niet voor betaald heeft). En dat was niet het enige dat niet klopte/aanwezig was. Dus ik ken het gevoel.
Later op de dag kan ook betekenen dat een product er juist wel is. De winkels mogen maar een beperkte voorraad hebben dus als een deel weer weg is wordt er weer aangevuld. Daarom heeft veel eerder komen op de dag vaak negatieve gevolgen voor je bestelling en kan je je het beste aan het tijdsblok houden :)

• Like
Waarderingen: GMP
Ik heb in een grote winkel gewerkt en weet uit ervaring dat er altijd wel een product is besteld en wat niet op voorraad is.dat het de 1e dag al is dat is wel vreemd.Of hun moeten de webshop op de uitleverdag zelf pakken.Andere winkels compenseren dan met een artikel dat rond de 20% duurder is zonder bijbetaling.
Webshop e voorraad is bij bijna elke winkel nooit 100% kloppend.

Later op de dag kan ook betekenen dat een product er juist wel is. De winkels mogen maar een beperkte voorraad hebben dus als een deel weer weg is wordt er weer aangevuld. Daarom heeft veel eerder komen op de dag vaak negatieve gevolgen voor je bestelling en kan je je het beste aan het tijdsblok houden :)
Ik zeg ook niet dat je eerder moet komen dan je gekozen tijdvak, maar dat je zelf beter een vroeger tijdblok kan kiezen. Maar dat moet dan maar wel kunnen qua werk/prive/vervoer.

Ik neem er een halve dag vrij voor (indien niet in weekend).

Er wordt -vooral in pijnacker- op de dagen zelf ook nog bevoorraad. Logistieke uitdaging... komt de importeur afspraken/tijden na. Krijg je de vrachtwagen gelost tussen de hectiek van de verkoop/orderpicken door..

Nou dit is al besteld in joure: Parallel universe, TGVOLT, Sentinel, crown mixed display, mighty mike mix, blue lion king. En het is pas mei denk dat er nog zeker wel 10boxen bij komen🤷‍♂️
Dat word precies 25 kilo zoiets gok ik?😎Dat past precies in 1 ritje... . Toch?ik heb er ook een flinke bestelling.. of ga/moet je meerdere keren..

Nou dit is al besteld in joure: Parallel universe, TGVOLT, Sentinel, crown mixed display, mighty mike mix, blue lion king. En het is pas mei denk dat er nog zeker wel 10boxen bij komen🤷‍♂️
Blue lion king is alleen al 12.9 kilo bruto 🤣🤣🤣tgvolt 6.7 kilo... plus nog het restje🤣👍ik heb ze ook.. mooi lijstje tot nu toe moaat!👌

Back
Bovenaan