CraigHower
VWC lid
Kan weg
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Later op de dag kan ook betekenen dat een product er juist wel is. De winkels mogen maar een beperkte voorraad hebben dus als een deel weer weg is wordt er weer aangevuld. Daarom heeft veel eerder komen op de dag vaak negatieve gevolgen voor je bestelling en kan je je het beste aan het tijdsblok houdenAls alles gaat zoals gepland, dan zou alles foutloos lopen en maakt het niet uit hoe laat je komt. Echter is foutloos werken grenzend aan utopisch. In dat geval is het hoe later je komt op een dag, hoe meer fouten er potentieel gemaakt kunnen zijn.
Zou niet moeten, maar het gebeurt. Als ik dan lees dat de afspraak van djara om 20.45 was, dan loop je meer risico. Reden dat ik altijd in de ochtend ophaal. Nogmaals, zou niet moeten (want het staat gereserveerd), dus extra pech en extra zuur Als het dan nog eens gebeurt.
Heb het elders zelf ook gehad, ook aan eind vd dag. Heeft een nozem m'n door de eigenaar apart gezette obsessed aan een ander meegegeven (die er ook nog eens niet voor betaald heeft). En dat was niet het enige dat niet klopte/aanwezig was. Dus ik ken het gevoel.
Hoeveel kilo is een grote order bij jou?Jaa voormij ook niet echt om de hoek, moet er 1,15uur naartoe rijden. Maar dan wel voor een grote order. En wat is er lekkerder dan ergens naar toe rijden met het idee lekker vuurwerk halen!
Ik zeg ook niet dat je eerder moet komen dan je gekozen tijdvak, maar dat je zelf beter een vroeger tijdblok kan kiezen. Maar dat moet dan maar wel kunnen qua werk/prive/vervoer.Later op de dag kan ook betekenen dat een product er juist wel is. De winkels mogen maar een beperkte voorraad hebben dus als een deel weer weg is wordt er weer aangevuld. Daarom heeft veel eerder komen op de dag vaak negatieve gevolgen voor je bestelling en kan je je het beste aan het tijdsblok houden![]()
Nou dit is al besteld in joure: Parallel universe, TGVOLT, Sentinel, crown mixed display, mighty mike mix, blue lion king. En het is pas mei denk dat er nog zeker wel 10boxen bij komenHoeveel kilo is een grote order bij jou?hier hetzelfde,ook 1uur15 rijden.
ja ik! je hebt een DMIemand die de Killer coyote mystery deal wilt overnemen van mij? (in Pijnacker)
Ja zekerIemand die de Killer coyote mystery deal wilt overnemen van mij? (in Pijnacker)
Dat word precies 25 kilo zoiets gok ik?Nou dit is al besteld in joure: Parallel universe, TGVOLT, Sentinel, crown mixed display, mighty mike mix, blue lion king. En het is pas mei denk dat er nog zeker wel 10boxen bij komen![]()
Was benieuwd hoeveel bestellingen er tussen zouden zitten als ik weer eens op die knop druk.. 1 maar! Ik had toch wel verwacht dat er meer mensen de chaos wilde meemakenIk heb nog maar een bestelling geplaatst om de hectiek te vergroten!
Dit heet een verslaving.. heb je al hulp gezochtWas benieuwd hoeveel bestellingen er tussen zouden zitten als ik weer eens op die knop druk.. 1 maar! Ik had toch wel verwacht dat er meer mensen de chaos wilde meemaken![]()
Nee joh zit pas op 11kilo gappie! Kan nog genoeg bijDat word precies 25 kilo zoiets gok ik?Dat past precies in 1 ritje... . Toch?ik heb er ook een flinke bestelling.. of ga/moet je meerdere keren..
Intrinsieke motivatie noem ik het.. eventueel gestuurd door een verslaving! Ik ben er blij mee!Dit heet een verslaving.. heb je al hulp gezocht![]()
Blue lion king is alleen al 12.9 kilo brutoNou dit is al besteld in joure: Parallel universe, TGVOLT, Sentinel, crown mixed display, mighty mike mix, blue lion king. En het is pas mei denk dat er nog zeker wel 10boxen bij komen![]()
Ach nee joh je ziet het helemaal verkeerd.. blue lion is 1.2kilo brutoBlue lion king is alleen al 12.9 kilo brutotgvolt 6.7 kilo... plus nog het restje
ik heb ze ook.. mooi lijstje tot nu toe moaat!
![]()