[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Goedemiddag,

Wou hebben wat nieuwe artikelen toegevoegd in de webshop.

4505 - Red Fantasy (Haulerwijk en Groningen)
3484 - Blue Waves (Haulerwijk en Groningen)
3720 - Beast Of Fear (Groningen)
6072 - Golden Goose (Groningen)
6081- Imperial Pagode (Haulerwijk en Groningen)
6085 - Red Lotus (Groningen)
2479 - Black Thunder 25 (Haulerwijk, Joure, Groningen en Pijnacker)
2480 - Black Thunder Cake (Haulerwijk, Joure en Groningen)
9001 - 36 Shots Fan (Groningen)
9005 - 100 Shots Various (Groningen)
Black thunder in joure, is het de oude batch of de nieuwe. Oftewel is ie zoals op de afbeelding (oude)?

Mooi dat de site weer wat aangevuld is. Niet per sé allemaal in mijn straatje, maar toch. De 100 shots Various vind ik wel geinig door zijn lekkere tempo. Iemand ervaring hiermee?

Jij bent echt wel het zonnetje in huis of niet? Is toch helemaal niet nodig deze opmerkingen? Ik geloof niet dat ze zo werken bij Outlet..
Bedoel daar niets verkeerd mee. Maar dergelijke producten staan vaak een halve dag online en zijn dan weer weg en komen 2-3 week later weer een halve dag online😁... prijzen zijn top en blijven dat ook wel top medio november. Bij bv vuurwerk per doos komen de sensation boxen ook 10x per jaar terug

Bedoel daar niets verkeerd mee. Maar dergelijke producten staan vaak een halve dag online en zijn dan weer weg en komen 2-3 week later weer een halve dag online😁... prijzen zijn top en blijven dat ook wel top medio november. Bij bv vuurwerk per doos komen de sensation boxen ook 10x per jaar terug
Kan me vergissen, maar volgens mij ligt dat aan het feit dat bestellingen soms hard gaan en een product erg snel uitverkocht kan raken. Je kon zien hoe rap dit ging dit jaar met o.a. de Rebel 2.0, de eerste mystery deal, maar ook de hardlopende producten die de dag dat de site online ging al weg waren (blitz bomber, ICB). Restvoorraden gaan er gewoon snel doorheen als het liefhebberproducten zijn. Als er in t vervolg weer zo'n product online komt, eventueel met een hogere prijs, dan is dat waarschijnlijk nieuwe inkoop (met een hogere inkoopprijs).

Een normale gang van zaken:
Winkel plaatst bestelling voor aantal van een product.
Importeur bevestigd levering voor een aantal (niet altijd gelijk aan aantal besteld)
Winkel plaatst product online tot dat aantal uitverkocht is.

Vervolgens kan de winkel ervoor kiezen om bovenstaande te herhalen, hier kan wat tijd overheen gaan omdat ze bijvoorbeeld geen nieuwe bestelling willen plaatsen voor één product (kan meerdere redenen hebben). De bevestiging van de importeur kan dan vervolgens ook even op zich laten wachten en zo ben je weer een paar weken verder voordat het product terug online komt. Overigens kan de inkoopprijs van deze levering anders zijn dan de vorige levering en de verkoopprijs dus mogelijk ook.

Hier van alles achter gaan zoeken slaat dus nergens op.

Back
Bovenaan