[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Bedoel daar niets verkeerd mee. Maar dergelijke producten staan vaak een halve dag online en zijn dan weer weg en komen 2-3 week later weer een halve dag online😁... prijzen zijn top en blijven dat ook wel top medio november. Bij bv vuurwerk per doos komen de sensation boxen ook 10x per jaar terug
Als je liever hebt dat een verkooppunt continu aanbiedt, maar feitelijk fictieve voorraad aanhoudt en uiteindelijk eind december teleurstelt door niet te leveren, mag dat ook hoor.

Ik heb liever dat ik nu met shoppen af en toe mis grijp, maar wat ik wèl koop ook echt uitgeleverd krijg.

Ieder z'n ding

Als je liever hebt dat een verkooppunt continu aanbiedt, maar feitelijk fictieve voorraad aanhoudt en uiteindelijk eind december teleurstelt door niet te leveren, mag dat ook hoor.

Ik heb liever dat ik nu met shoppen af en toe mis grijp, maar wat ik wèl koop ook echt uitgeleverd krijg.

Ieder z'n ding
Dat is ook niet zeker kan ik je vertellen uit ervaring! 2 jaar op rij hier zeer vroeg besteld en teleurgesteld geraakt op de eerste ophaaldag. En niet alleen ik. Zelfs de mysterie deals die zogenaamd zeker waren, 2 jaar achter elkaar niet gehad. Samen met een maat van mij dus 2 jaar achter elkaar. En wij waren in de showroom niet de enige. Kwamen elk jaar 2 anderen in de showroom tegen die een pauper bod kregen die nergens op sloeg en dus in hetzelfde schuitje zaten.

Dus zo zeker is het echt niet.

Dat is ook niet zeker kan ik je vertellen uit ervaring! 2 jaar op rij hier zeer vroeg besteld en teleurgesteld geraakt op de eerste ophaaldag. En niet alleen ik. Zelfs de mysterie deals die zogenaamd zeker waren, 2 jaar achter elkaar niet gehad. Samen met een maat van mij dus 2 jaar achter elkaar. En wij waren in de showroom niet de enige. Kwamen elk jaar 2 anderen in de showroom tegen die een pauper bod kregen die nergens op sloeg en dus in hetzelfde schuitje zaten.

Dus zo zeker is het echt niet.
Ik heb zo'n vermoeden dat je het over ervaringen hebt met een andere winkel, dan is dat misschien wel handig om even te vermelden. Zelf heb ik in ieder geval alleen maar positieve ervaringen met Outlet.

Ik heb zo'n vermoeden dat je het over ervaringen hebt met een andere winkel, dan is dat misschien wel handig om even te vermelden. Zelf heb ik in ieder geval alleen maar positieve ervaringen met Outlet.
Afgelopen jaar drie kwart jaar verheugt op de blue lion king om vervolgens te horen dat ze die niet meer hebben als je op de eerste verkoopdag om 20.45uur je bestelling opkomt halen. Nee, morgen is die er weer....... dit is in pijnacker.

Een keer in Joure geweest, een keer in Haulerwijk en een keer in Pijnacker. Maar één keer geweest dat een besteld artikel er niet was (Haulerwijk) en daar kreeg ik een prima vervanger voor terug. Daarnaast altijd prima in communicatie en zeer vriendelijk geholpen. Dus wat mij betreft louter positief, maar het kan natuurlijk altijd dat anderen een slechte ervaring hebben, maar dat is niet representatief voor Outlet wat mij betreft!

Ik kom ook al jaren bij outlet, altijd tevreden vertrokken en bijna altijd alles gekregen, alleen de crackle king vorig jaar niet, maar daar was een reden voor. Geld terug en icb mee gehaald 😀. Hoop dat dit jaar niet het laatste bezoek aan outlet is

Nog nooit meegemaakt in jaren Outlet..

Wat was het alternatief?
Keuze uit een aantal compounds die ze nog hadden, met bijbetaling van enkele tientjes. Wat ik overigens zelf niet netjes vond. Heb mijn geld maar teruggevraagd. 2é jaar op rij dat het mij is overkomen daar. Daarom besloten om dit jaar geen gebruik te maken van hun freakactie.

Ik heb zo'n vermoeden dat je het over ervaringen hebt met een andere winkel, dan is dat misschien wel handig om even te vermelden. Zelf heb ik in ieder geval alleen maar positieve ervarin

Ik benoem het gewoon duidelijk. 2 jaar op rij hier besteld. Dus outlet Pijnacker. Eerste jaar bij de deceptie voordeel van de twijfel gegeven maar gebeurde gewoon vorig jaar weer. Blue lion king mysterie deal besteld. Werden keurig fotos geplaatst in het topic dat deze al ruim binnen waren voor de zomer. Vervolgens eerste ophaaldag krijg je te horen. Ow nee die is vandaag hard gegaan. Kom morgen maar terug. Terwijl je het dus besteld hebt!

Ik ben nog nooit bij pijnacker geweest maar kom al sinds mn 15e ofzo bij joure. Ben nu 27 en ik bestel altijd meer dan 100 verschillende cakejes enzo maar heb tot nu toe altijd alles gekregen. En alles word aan de balie gecontroleerd door mij samen met de medewerker

Het blijft mensenwerk en er kan nu eenmaal altijd iets mis gaan, al doen de medewerkers nog zo hun best, is de service nog zo goed en is het voorraadbeheer nog zo strak. De verkoopdagen zijn hectisch. Er gaan duizenden stuks vuurwerk over de toonbank in slechts drie dagen. Dat 95% van de freaks hier zo enthousiast is op het forum zegt denk ik genoeg over Outlet. Djara heeft waarschijnlijk gewoon heel veel pech gehad dat hij of zij net in die 5% zit waar een keer iets mis is gegaan, en dan ook nog eens twee keer achter elkaar. Wat voor de één dan een passende oplossing of alternatief is, is dat voor de ander helaas niet. En dat begrijp ik zelf ook best.
Geen idee waar ik verder heen wil met dit verhaal.... Ga er vanuit dat ik alles gewoon ontvang wat ik zelf heb besteld, maar dat zien we eind van het jaar wel weer :biertje:

Als alles gaat zoals gepland, dan zou alles foutloos lopen en maakt het niet uit hoe laat je komt. Echter is foutloos werken grenzend aan utopisch. In dat geval is het hoe later je komt op een dag, hoe meer fouten er potentieel gemaakt kunnen zijn.

Zou niet moeten, maar het gebeurt. Als ik dan lees dat de afspraak van djara om 20.45 was, dan loop je meer risico. Reden dat ik altijd in de ochtend ophaal. Nogmaals, zou niet moeten (want het staat gereserveerd), dus extra pech en extra zuur Als het dan nog eens gebeurt.

Heb het elders zelf ook gehad, ook aan eind vd dag. Heeft een nozem m'n door de eigenaar apart gezette obsessed aan een ander meegegeven (die er ook nog eens niet voor betaald heeft). En dat was niet het enige dat niet klopte/aanwezig was. Dus ik ken het gevoel.

Nog nooit meegemaakt in jaren Outlet..

Wat was het alternatief?
Ik heb dit ook gehad afgelopen jaar en het alternatief was de smoking elephant, geld terug of de volgende dag terug komen. Ik ben de volgende dag terug gegaan. Was prima geregeld maar ergens had ik wel een kleinigheidje verwacht voor het ongemak.

Anyway waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt dusja kan gebeuren.

Back
Bovenaan