GMP
VWC lid
Koop jij ze toch?Nog 40 mystery deals in Groningen, weinig interesse hier!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Koop jij ze toch?Nog 40 mystery deals in Groningen, weinig interesse hier!
Denk dat €50 euro mensen ook makkelijker over de streep trekt dan €90.. al zijn de deals doorgaans in verhouding erg goed, het blijft toch best een flink bedrag dat je op de gok uitgeeft voor iets wat misschien helemaal niet je ding is..Nog 40 mystery deals in Groningen, weinig interesse hier!
Precies dit heb ik. Tot €70,- had ik het zeker gedaan.. maar €90,- is al weer bijna een ICB of 1 of andere 30MM rammer. Ik geloof best dat de deals vsn outlet top zijn. Maar t zou maar net een product zijn waar je niet opstaat te wachten en ook nog 90euries voor neertikken..Denk dat €50 euro mensen ook makkelijker over de streep trekt dan €90.. al zijn de deals doorgaans in verhouding erg goed, het blijft toch best een flink bedrag dat je op de gok uitgeeft voor iets wat misschien helemaal niet je ding is..
Sorrie….Nog 40 mystery deals in Groningen, weinig interesse hier!
Enkel diplomatiek protest heeft niet geholpenIs misschien je laatste keer. Gas erop.
Ik zou zeggen nu kunnen ze nog naar Pijnacker.Sorrie….![]()
Geeft niks, veranderd vanzelf in spijtPfff nog steeds twijfel hier
En daarom ben ik ook zojuist overstag gegaan. Ach ja, het is toch de laatste keer dus we kunnen het er maar beter van nemen!Geeft niks, veranderd vanzelf in spijt![]()
Eenmaal ander maalDoet ie het of doet ie het niet!?
Hello Hello!Benieuwd naar de nieuwe actie.
Pijnacker staan ze alBenieuwd naar de nieuwe actie.