[Freakactie 2024] Vuurwerkexpert: 25% korting!!

Geweldig nieuws. Sinds het begin al dankbaar gebruik gemaakt van de Magnum/Vuurwerkexpert acties. Het was al erg fijn dat de liefhebbers aanwezig mochten zijn bij de demo en zo'n actie maakt het helemaal af. Hier in de regio alleen wat kleinere verkooppunten, maar echt complimenten dat nu ook bij de kleinere verkooppunten de Crossette cakes verkrijgbaar zijn.

Mooie actie, naast wat klein spul een paar color crossettes kunnen aanschaffen voor een leuke prijs. Was er al lang naar op zoek😀

Doet Kesler uit Zeist ook met de kortingsactie mee? Krijg de melding webshop gesloten. Maar in de vooravond leek het of ik kon gaan bestellen. Ik hoop maar dat ze nog met de webshop bezig zijn?

kan het zijn dat bij sommige winkels de code niet werkt of de website nog niks te bestellen is?

Ben Sloof niks aan mandje toe te voegen.
Elo Vuurwerk, werkt de code niet.

Laatst bewerkt:
Snap ik. Maar ik heb ieder jaar bij dit soort acties een enorme besteldrang en als de website na aankondiging van een freakactie dan nog niet ready is krijg ik van die vervelende onderbuikgevoelens.:rolleyes:

Ik mis ook een aantal bedrijven in de polder. Zijn ze ze in Almere en Dronten gestopt of slaan ze de actie over en daarom niet zichtbaar?

Back
Bovenaan