RickGAE
VWC lid
Ah, ik spoelde direct naar het einde toeFilmpje is toch echt verschillend... (switch begint met finale)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ah, ik spoelde direct naar het einde toeFilmpje is toch echt verschillend... (switch begint met finale)
We hebben net even getest en dit is wel vreemd ja. Hier moeten we morgen even op terugkomen!Bij Tuinmani in Deventer werkt de code niet met de Tailgate Fan, maar in Epe wel. Is dit een foutje? Hij staat niet onder de superstunts?
ik had dat ook bij Tuinmania, had 13x cubic thunder met een Thunderking 1" Big TubeWe hebben net even getest en dit is wel vreemd ja. Hier moeten we morgen even op terugkomen!
We gaan Tuinmani morgen even goed doortesten. Wordt vervolgd...ik had dat ook bij Tuinmania, had 13x cubic thunder met een Thunderking 1" Big Tube
en kwam op iets van €170 werkte de kortingscode niet, nu heb ik 14x cubic thunder en toen werkte hij wel
Doet niet meeVuurwerkexpert medemblik doet niet mee? of gaat er iets niet goed
Yep, hier ben ik ook benieuwd naar bij beide winkels.kan het zijn dat bij sommige winkels de code niet werkt of de website nog niks te bestellen is?
Ben Sloof niks aan mandje toe te voegen.
Elo Vuurwerk, werkt de code niet.
Met Boogaard is gisteren contact geweest en zij hopen morgen alles klaar te hebben. Bedankt voor de melding!Bij Boogaard in Hardinxveld-Giessendam kan ik niks in het winkelmandje gooien.
Medemblik doet helaas niet mee, staat een pagina terug.Vuurwerkexpert medemblik doet niet mee? of gaat er iets niet goed