[FREAKACTIE 2024] Vuurwerk Vathorst - Amersfoort

Ik zelf heb hier niks besteld echter vraag ik mij wel het volgende af.

Is het niet een idee dat de mensen die hier nu besteld hebben eind van het jaar bij vertoon van hun afhaal bewijzen alsnog de producten kunnen krijgen voor de prijzen waarvoor zij deze eerder in het jaar hebben aangeschaft.
Zat hier zelf op die manier ook aan te denken, maar verwacht sowieso enorme drukte tijdens verkoopdagen want ook de vaders/jongeren bestellen tegenwoordig vooraf. Bestelling ophalen gaat stuk sneller dan bestelling in winkel doorgeven en dan meekrijgen dus dat wordt nog een hele lastige. Hoop dat het allemaal mee gaat vallen. Sterkte en heel veel succes Dave en team Vathorst!!

Dat wordt een chaos inderdaad, met oeverloze discussies, daar kunnen ze niet aan beginnen die drie dagen. Ik hoop vooral dat het geld snel wordt terug gestord, dan kan ik nog wat bij bestellen voor veel te veel geld... :bonk:
Nee dat misschien niet, maar een kortingsbon voor xx% voor bij de losse verkoop zou wel kunnen.

Sterkte. Is echt klote dit zo vlak voor de verkoopdagen om alles af te blazen.

Misschien kan je nog een aantrekkelijke kortingsactie doen voor alle klanten die toch al besteld hadden en voornemens waren te komen tijdens de losse verkoopdagen. Probleem voor de kopers is dat je nergens meer een aantrekkelijke freakkorting gaat vinden, probleem voor de winkel is dat je in 1 klap heel veel klanten kwijt bent. Beetje middelen dus aan beide kanten en je vindt elkaar weer in het midden.

Wat ontzettend %#&(%%(!# voor iedereen die hierdoor getroffen is, maar niet te vergeten voor de mensen van Vathorst zelf. Hierin kan je geen goed of fout doen denk ik, de manier hoe dit nu direct is opgepakt is gewoon duidelijk en netjes. Hoop voor de freaks dat ze nog ergens leuke aanbiedingen kunnen scoren e.d.

Zo wel voor de freaks als voor de organisatie van Vathorst sterkte gewenst.

Ik heb zelf geen bestellingen gedaan bij Vathorst maar deze mensen nemen deze beslissing niet zomaar. Heel sneu voor iedereen. Nu worden alle andere online shops gebombardeerd met bestellingen denk ik... zou niet te lang wachten als ik jullie was voordat elders dingen zijn uitverkocht dadelijk.

Sterkte ermee.

Dit is zwaar klote voor vathorst zelf.
Ik heb hier ook mooie bestelling gedaan maar daar kom ik wel overheen. Het is helaas niet anders. Tis zoals het is. Wens ze veel sterkte ermee

Sterkte voor iedereen maar vooral voor de winkel. Hopelijk komen mensen alsnog langs tijdens de losse verkoop om ze een hart onder de riem te steken, ook financieel gezien..

Wat ontzettend zuur is dit zeg, vooral voor team Vathorst. Juist nu op dit moment met nog maar 3 weken tot de afhaaldagen. Ontzettend veel sterkte gewenst en succes met de afhandeling van dit drama.

Wel credits voor de manier van communiceren en acties zoals het geld terug storten. Dit zal financieel een debacle zijn, maar hulde voor het snelle oppakken.

En uiteraard voor alle freaks/liefhebbers die hier besteld hebben, ontzettend zuur, hopelijk zijn er nog mooie deals te scoren wanneer het geld vrijkomt.

Pfff die komt wel even binnen zeg... Ik had nagenoeg m'n complete collectie hier besteld, dus dat wordt last minute nog proberen een nieuwe collectie bij elkaar te sprokkelen. Maar goed, dat staat natuurlijk niet in verhouding tot de ellende die dit voor Vathorst zelf oplevert, wat een enorme k*tsituatie zeg! Ik kom sowieso nog langs voor de losse verkoop, al was het alleen al om jullie te supporten.

80% van me order naar de klote..
Geen grap dit.
Kunnen we zeggen vervelend voor Vathorst maar wij moeten nu opzoek last minute tegen aanzienlijk veel hogere prijzen.
Ik was zo blij als kind dat ik eindelijk alles had gevonden...
Kan iemand me uitleggen waarom ze dan wel vrijen verkoop doen?
Ook lekker voor t weekend... 7 werkdagen betekend dat je geld er max 18/19 december er is.
DAN IS AL HET LEUKS OP!
MIJN OUD EN NIEUW IS VERPEST!

Dit gun je niemand,
ik denk dat er hier een Freakzaak met zijn handen in het haar zit, die zich al jaren heeft bewezen met mega goede deals.

Ik denk dat dit met externe opslag heeft te maken. De grootste nachtmerrie voor elke winkelier. Ik snap dat heel veel klanten balen van hun bestellingen maar ik ben ervan overtuigd dat dit pure onmacht is.

Ik weet zeker dat Dave en Team zich meer dan verrot voelen in deze situatie.
Laatste keer dat ik hier heb besteld. Die laatste drie dagen dat er in de winkel wordt verkocht voor de volle mep is er zeker niks aan de hand?

Laatste keer dat ik hier heb besteld. Die laatste drie dagen dat er in de winkel wordt verkocht voor de volle mep is er zeker niks aan de hand?
MAN MAN MAN, werkelijk is dit het eerste wat je te zeggen hebt? Dit is een grote ramp voor deze ondernemer. Los van de investering wat al gedaan is komt ook nog eens de omzet te vervallen en dan zeg jij dit. Bah ik schaam me voor je.

Een paar jaar geleden is soortgelijk gebeurd bij een dealer in Apeldoorn. Dat had toen te maken met vergeten te zijn ergens een kruisje te zetten waardoor ze geen vergunning kregen.... wat er toen gebeurde was wel erg bijzonder. Er werd besteld vuurwerk aan de deur afgeleverd.
Kan er niet een importeur helpen om een bunker ter beschikking te stellen, denk dat zodra die veel uitgeleverd hebben best wat ruimte over hebben.... ik probeer mee te denken. Mocht het allemaal niet lukken, dan probeer ik zeker te ondersteunen tijdens de losse verkoop dagen. Sterkte daar allemaal.

Back
Bovenaan