[FREAKACTIE 2024] Vuurwerk Vathorst - Amersfoort

Jemig wat zuur voor iedereen.
Ik snap zelf niet zo goed dat de losse verkoop wel doorgang kan vinden versus wat dan nu al in voorbestelling is. Als het er tegen die tijd is, wat maakt dat wat nu al besteld is moet worden geannuleerd. Maar goed, ik ken het vak achter de schermen niet goed.

Sterkte aan team Vathorst, zal een lastige call geweest zijn dit..

Jemig wat zuur voor iedereen.
Ik snap zelf niet zo goed dat de losse verkoop wel doorgang kan vinden versus wat dan nu al in voorbestelling is. Als het er tegen die tijd is, wat maakt dat wat nu al besteld is moet worden geannuleerd. Maar goed, ik ken het vak achter de schermen niet goed.

Sterkte aan team Vathorst, zal een lastige call geweest zijn dit..
Precies dit vraag ik me af. Hoop dat we antwoord krijgen.

Ik vind het wel heel netjes van Vathorst dat ze direct goed communiceren met hun klanten. ze doen het hier en ik heb ook al een email van ze gehad.
Over mijn bestelling kom ik wel heen, die was daar niet zo groot, hoop voor anderen dat ze het wel een beetje kunnen opvangen.
Vathorst en co : heel veel sterkte en bedankt voor de snelle reactie naar ons toe.

Sterkte Vathorst! Heel zuur en superk*t,
toch wat parels bij jullie besteld dit jaar. Maar het is wat het is, veel succes en sterkte. Hopelijk pakken jullie de draad weer snel op!

Sterkte Vathorst, enorm balen voor vele van ons maar de impact voor jullie is nog vele malen groter dan ons indivitueel..
Het is wel even slikken als je het hele jaar de bestellingen met zorg bij elkaar gezocht hebt en met de huidige prijzen niet te vervangen.
Maar we gaan ons best doen! No pyro, no party!

Aller eerst wat ontzettend zuur dit, dit zal grote gevolgen kunnen hebben voor Vathorst, leef dan ook zeker met jullie mee. Hopelijk kunnen jullie tijdens de losse verkoop nog het een en ander recht trekken, maar dit zal er fors inhakken.

Maar daarnaast ook dikke complimenten hoe jullie dit oppakken. Denk dat we allemaal blij mogen zijn dat we onze centjes terug krijgen, hoort vaak genoeg dat dat dan ook ff wat anders loopt.

Ik zie het geld wel tegemoet, doe het rustig aan en ontzettend veel sterkte.

Dit is echt klote! voor Dave en alle freaks.

Ik had een mooie bestelling staan, die zullen we helaas moeten missen dit jaar. Andere producten voor de freakprijzen vind je niet meer..

Ik vind het wel verwarrend dat de losse verkoop wel doorgaat, want de udp is niet op orde? Of verwacht je dat het tegen die tijd wel op orde is?
Zou mooi zijn om de freaks die een grote bestelling hadden staan en die toch langskomen tijdens de verkoopdagen een mooie korting te bieden.

Hoe dan ook, voor iedereen een uiterst vervelende situatie en Dave, sterkte en succes!

Daar gaat m'n fucking Oud en Nieuw, grootste deel van mijn collectie weg. Wat een tyfusbende.
Ik snap zelf niet zo goed dat de losse verkoop wel doorgang kan vinden versus wat dan nu al in voorbestelling is. Als het er tegen die tijd is, wat maakt dat wat nu al besteld is moet worden geannuleerd.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, waarom kan losse verkoop wel? Uiterst summier de berichtgeving zoals deze er ligt.

Ik heb zo’n zes verschillende bestellingen bij jullie staan.. baal dan ook enorm, deze prijzen en dit vuurwerk ga ik nu niet elders meer vinden. Ik snap even niet hoe de losse verkoop wel door kan gaan, wanneer de sprinkler installatie afgekeurd is.
Krijgen wij dezelfde prijzen nog wel, mochten we bij openingstijd voor de losse verkoop klaar staan?

Jeetje wat ontzettend klote dit zeg! Veel sterkte en hopelijk nog een mooie verkoop toegewenst, bedankt voor deze nette afhandeling

Ik zelf heb hier niks besteld echter vraag ik mij wel het volgende af.

Is het niet een idee dat de mensen die hier nu besteld hebben eind van het jaar bij vertoon van hun afhaal bewijzen alsnog de producten kunnen krijgen voor de prijzen waarvoor zij deze eerder in het jaar hebben aangeschaft.

Ik zelf heb hier niks besteld echter vraag ik mij wel het volgende af.

Is het niet een idee dat de mensen die hier nu besteld hebben eind van het jaar bij vertoon van hun afhaal bewijzen alsnog de producten kunnen krijgen voor de prijzen waarvoor zij deze eerder in het jaar hebben aangeschaft.
onhaalbaar voor velen denk ik. Dat zou werken als iedereen bij de eerste groep zou komen en dat is logistiek echt niet haalbaar

onhaalbaar voor velen denk ik. Dat zou werken als iedereen bij de eerste groep zou komen en dat is logistiek echt niet haalbaar
Dat wordt een chaos inderdaad, met oeverloze discussies, daar kunnen ze niet aan beginnen die drie dagen. Ik hoop vooral dat het geld snel wordt terug gestord, dan kan ik nog wat bij bestellen voor veel te veel geld... :bonk:

Jeetje, wat klote.

Wat de exacte reden ook is, ik hoop voor jullie dat het volgend jaar allemaal weer snor zit. Ik haal dan in elk geval wel paar dozen extra bij jullie om er bovenop te krabbelen.

Dave, heel veel sterkte en succes. Dit wens je geen enkel vuurwerk-ondernemer toe, en al helemaal niet in december.

Oefff dat is even zuur wakker worden, niet alleen voor mezelf maar voor alle mede freaks en helemaal ook voor vathorst. Wat een rompslomp en wat een gedoe allemaal.
Igg sterkte aankomende tijd met alles regelen. ( als ik alleen al zag wat ze aan voorraad hadden van de 400shots display box ( 100 ) ) en dan maar 1 product genoemd.

Gaat de bank straks ook wel denken als er zoveel geld wordt terug overgemaakt.

Nou wellicht tot de 28ste nog, zit toch op de route :) Sterkte allen!

Back
Bovenaan