Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Precies dit vraag ik me af. Hoop dat we antwoord krijgen.Jemig wat zuur voor iedereen.
Ik snap zelf niet zo goed dat de losse verkoop wel doorgang kan vinden versus wat dan nu al in voorbestelling is. Als het er tegen die tijd is, wat maakt dat wat nu al besteld is moet worden geannuleerd. Maar goed, ik ken het vak achter de schermen niet goed.
Sterkte aan team Vathorst, zal een lastige call geweest zijn dit..
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, waarom kan losse verkoop wel? Uiterst summier de berichtgeving zoals deze er ligt.Ik snap zelf niet zo goed dat de losse verkoop wel doorgang kan vinden versus wat dan nu al in voorbestelling is. Als het er tegen die tijd is, wat maakt dat wat nu al besteld is moet worden geannuleerd.
onhaalbaar voor velen denk ik. Dat zou werken als iedereen bij de eerste groep zou komen en dat is logistiek echt niet haalbaarIk zelf heb hier niks besteld echter vraag ik mij wel het volgende af.
Is het niet een idee dat de mensen die hier nu besteld hebben eind van het jaar bij vertoon van hun afhaal bewijzen alsnog de producten kunnen krijgen voor de prijzen waarvoor zij deze eerder in het jaar hebben aangeschaft.
Dat wordt een chaos inderdaad, met oeverloze discussies, daar kunnen ze niet aan beginnen die drie dagen. Ik hoop vooral dat het geld snel wordt terug gestord, dan kan ik nog wat bij bestellen voor veel te veel geld...onhaalbaar voor velen denk ik. Dat zou werken als iedereen bij de eerste groep zou komen en dat is logistiek echt niet haalbaar
Dit treft geen andere winkels. Geen paniek.Ben wel erg benieuwd of deze wijziging meer winkels treft of enkel Vathorst?