[FREAKACTIE 2024] Vuurwerk Vathorst - Amersfoort

Pffff wat klote dit!! Voor iedereen, natuurlijk ook voor jullie...maar voor mij betekent dit dat ik minimaal 75% van mn collectie kwijt ben...en nu vervanging hiervoor gaan regelen betekent dat ik echt veel en veel meer kwijt ben!! Sterkte met alles..
EENS! Ik had ook een flinke bestelling staan, jezus mina. Het lijkt me dat ze ons op de verkoop dagen wel open zijn voor gewoon afhaal, en onze bestellingen kunnen ze niet geven. dan verkopen ze niks aan de gewone klant. Maar volgens mij is dat nu juist heel pijnlijk voor de portomonee van Vathorst. Iig is het nu pijnlijk voor ons allebei.
Ook zo na blackfriday enzo, er is geen deal meer te fixen en ik betaal max nu voor alles.

Laatst bewerkt:

Dit gun je niemand,
ik denk dat er hier een Freakzaak met zijn handen in het haar zit, die zich al jaren heeft bewezen met mega goede deals.

Ik denk dat dit met externe opslag heeft te maken. De grootste nachtmerrie voor elke winkelier. Ik snap dat heel veel klanten balen van hun bestellingen maar ik ben ervan overtuigd dat dit pure onmacht is.

Ik weet zeker dat Dave en Team zich meer dan verrot voelen in deze situatie.

Echt heel zuur voor Vathorst en zijn klanten, en ik heb hier niets aan toe te voegen.

Amen!!

Ik snap de zure reacties wel, zeker omdat het initiële bericht een beetje vaag is, UPD zegt de meeste mensen niet veel. En de vraag waarom dit dan geen probleem is voor de losse verkoop dagen lijkt me ook legitiem. Als je maar een klein budget hebt en je hebt je collectie zorgvuldig samen gesteld ben je natuurlijk behoorlijk zuur nu. En 7 werkdagen voor je je geld terug hebt is ook best lang, zeker als je niet ff kan voorschieten nu. Ik vind dat ze best sneller dat geld terug kunnen storten om de mensen tegemoet te komen.

Uiteraard snap ik ook dat dit voor Vathorst zelf het ergst is, ik denk dat iedereen dat wel snapt, maar je eigen ellende is altijd het ergst he...

Mocht er iemand naar Hdorp willen rijden van deze gedupeerden, en op 28 dec in namiddag/avond langs kunnen komen dan heb ik evt nog wel compounds in aanbieding voor goede prijs, in ieder geval niet de jackpot. DM maar even.

Denk dat je blij moet zijn met je geld terug. Echt weer gierig en diep triest dat je om compensatie gaat vragen
Lekker makkelijk scoren djara. Waaruit maak jij op dat ik blij moet zijn met mijn geld terug? Zoals ik al schreef, ik mis context. Wijzigingen UPD, daar moeten we het maar mee doen. Heb je er wel eens bij stilgestaan dat het zo kan zijn dat team Dave z'n (UPD-gerelateerde) zaken niet op orde had en zijn klanten daar nu de dupe van zijn? Dan is het helemaal niet gek om je klanten tegemoet te komen ipv 'hier heb je je geld terug, zie je graag met de op=op verkoopdagen'. Een forum als deze is juist een mooi platform om verdere toelichting te geven, maar daar kiest hij tot op heden niet voor..

Wij bedanken iedereen voor zijn begrip!

Om de situatie nader uit te leggen. Wij hebben momenteel de eerste waarschuwing binnen. Bij een tweede krijgen wij een dwangsom. Bij een derde is winkel per direct gesloten. Mocht dat laatste geval plaatsvinden zou iedereen voor een dichte deur komen staan, zonder vuurwerk en een lange afwikkeling voor het terugbetalen van de reeds bestelde orders. Om dit alles te voorkomen hebben wij deze beslissing genomen om alle orders terug te betalen.

Ik waarder iedereen zijn begrip. Ik snap dat dit meer dan vervelend is! Wij hebben jaren lang hier keihard voor gewerkt. Deze stap heeft een enorme impact op ons als bedrijf en mens.

Om alle 'suggesties' uit de lucht te halen. Wij zullen onze voorverkoopprijzen aanhouden tijdens de losse verkoop.

Lekker makkelijk scoren djara. Waaruit maak jij op dat ik blij moet zijn met mijn geld terug? Zoals ik al schreef, ik mis context. Wijzigingen UPD, daar moeten we het maar mee doen. Heb je er wel eens bij stilgestaan dat het zo kan zijn dat team Dave z'n (UPD-gerelateerde) zaken niet op orde had en zijn klanten daar nu de dupe van zijn? Dan is het helemaal niet gek om je klanten tegemoet te komen ipv 'hier heb je je geld terug, zie je graag met de op=op verkoopdagen'. Een forum als deze is juist een mooi platform om verdere toelichting te geven, maar daar kiest hij tot op heden niet voor..
Niks met makkelijk scoren te maken. Het is gewoon diep triest dat je gelijk om compensatie gaat zeuren terwijl je net zoals iedere andere freak net het bericht krijgt. Wacht gewoon af en ze komen zelf met uitleg.

Dit is echt klote voor iedereen.
Maar dat de bunker niet aan de brandveiligheid eisen voldoet ligt toch echt aan Vathorst zelf.
Die eisen veranderen niet van de een op andere dag en ook niet zonder aankondiging.
Ze voldeden waarschijnlijk tijdens een controle niet aan de eisen en het is te laat om de aanpassingen nog te doen.

Maar dat de bunker niet aan de brandveiligheid eisen voldoet ligt toch echt aan Vathorst zelf.
Di eisen veranderen niet van de een op andere dag en ook niet zonder aankondiging.
Ze voldeden waarschijnlijk tijdens een controle niet aan de eisen en het is te laat om de aanpassingen nog te doen.
Dit is niet het geval! Wij voldoen aan de eisen van alle brandveiligheid, anders hadden wij niet eens open gemogen.

Laatste keer dat ik hier heb besteld. Die laatste drie dagen dat er in de winkel wordt verkocht voor de volle mep is er zeker niks aan de hand?
Toon een beetje empathie. Zij hebben keihard gewerkt, het hele jaar door met leuke aanbiedingen voor ons score en dat krijg je dit schijtreactie als bedankje?
Bekijk het ook vanuit hun kant ipv alleen maar aan jezelf te denken.

Ze zeggen wel eens: een betere wereld begint bij jezelf!

Mijn veel pijn en moeite al die Black Friday acties zitten negeren. En nu dit :cry:
Had een aantal pareltjes in bestelling staan. Had het liever een maandje eerder geweten.
%^*%&^%^*$^&*(%^&%$ Balen dit zeg.

Wel veel sterkte voor het team van Vathost! Kan je zomaar de kop kosten zoiets.

Die eisen veranderen niet van de een op andere dag en ook niet zonder aankondiging.
Fijn dat jij alles zo goed weet. Maar Hou die complottheorieën lekker voor je.

Goed nieuws van de voorverkoopprijzen tijdens de afhaaldagen! De 28e ben ik nog op vakantie, maar kom zeker de 30e vroeg langs voor whatever er dan nog beschikbaar is. Ga ook niet bij andere winkels nieuwe orders maken, maar reserveer het vrijgekomen budget gewoon voor dan. Tot de 30e!

Dit is voor de winkel gewoon echt balen. Wij kunnen gewoon ander vuurwerk kopen maar de ondernemer heeft veel serieuzere problemen. Dave heel veel sterkte de komende tijd!

Allen, jaa het is enorm klote dat iedereen dit voor freaks gezien last minute te horen krijgt!
Je zoekt toch zorgvuldig je spulletjes bij elkaar voor mooie prijzen en dat valt niet te evenaren. Daar komt natuurlijk de nodige emotie bij kijken en terecht. Ook bij Vathorst zelf gaat dit niet in de koude kleren zitten lijkt me. Probeer alleen wel eerst die eerste emotie te laten zakken voor er dingen gezegd worden die niet oké zijn of waar je spijt van kan krijgen. Niemand is hier bij gebaad. We zijn een mooie community en als je contact zoekt met andere winkeliers en dit uitlegt zijn er vast dingen mogelijk. Ik zie hier al diverse dingen aangeboden worden vanuit leden als ook winkeliers. Jaaa het is enorm klote voor de gedupeerden. Maar hou het netjes en respectvol, hoe lastig ook!

Back
Bovenaan