[FREAKACTIE 2024] Vuurwerk Vathorst - Amersfoort

Mijn ervaring met hun van vorig jaar is idd dat ze na de zomervakantie echt aan de slag gaan.

Btw, ze hebben nog nog de hollenfeuer, geysier kaliber C en white caiman in de aanbieding voor de beste prijzen die ik heb gezien in Nederland tot nu toe.

Eerste staat er al op, Riakeo en veel Lesli.. Hopelijk komen er mooie aanbiedingen anders is het niet te betalen :tongue2:

De beschrijving klinkt heel interessant dus ben benieuwd welke box dit is (furious fireworks is eigen label op bestaande producten)

Nu ik kort heb lopen zoeken en omdat de vorige furious fireworks cakes uit de evo special lijn kwamen gok ik dat dit de Capo box is. Sterker nog de beschrijving is hetzelfde dus dit is de capo box. benieuwd naar de prijs
furious.png - Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	furious.png Vertoningen:0 Grootte:18,5 KB ID:	1797385

Hallo allemaal!

Het is eindelijk tijd om gas te geven voor komend seizoen. Ik heb er enorm veel zin in!
We hebben weer een prachtig assortiment samengesteld die 1 augustus gepresenteerd gaat worden. Die gaat uiteraard gepaard met een mooie openingsklapper!
Ik heb even de boot moeten afwachten tot dat ik zeker wist dat ik alle bestelde aantallen naar wens zou ontvangen, en dat is gelukt.
We gaan de komende tijd de webshop vullen met veel mooie artikelen.

Voor nu alvast een sneakpreview van onze nieuwe uitstraling van Furious Fireworks

Wat vinden we ervan?

Met knallende groet,
Dave

4890-FuriousStrike.png

Klinkt interessant en ziet er mooi uit! Wie weet met een mooie aanbieding dat ik dit jaar weer langskom…

Kom maar door met wat mooie acties! Heb al wat in de bestelling bij jullie, dus kan nog wel wat bij... :handsup:

Het is dan eindelijk zover! De webshop is geopend voor het nieuwe seizoen van 2024/2025.
Wij hebben er in ieder geval enorm veel zin in. We trappen af met een mooie openingsactie

http://www.vuurwerkvathorst.nl
openingsactie.jpg

Dit jaar bestaat onze collectie uit de volgende merken:

- Zena Vuurwerk
- Riakeo Vuurwerk
- Vuurwerktotaal
- Rubro Vuurwerk
- Vuurwerkmania
- Fireworks Specials
- Furious Fireworks
- Wolff Vuurwerk
- Restanten Funke / Bon Fireworks

Elke zondag (19:00) komt er een nieuwe weekaanbieding online!
Elke eerste van de maand is een nieuwe maandaanbieding!

Voor specifieke vragen of offertes mail naar [email protected]

Wij hopen op een knallend seizoen vol met knallende acties en unieke artikelen.

Zien wij een van jullie komende december in onze winkel?

Knallende groetjes,
Dave

Aankomend weekend maar eens goed voor gaan zitten en een bestelling doen! Mooie artikelen voor goede prijzen. Ook nog de Kaliber C en Hollenfeuer voor een top prijs. En natuurlijk de crackle king. Die ga je nergens voor een betere prijs vinden denk ik.

Wat staan hier een hoop goed geprijsde artikelen tussen zeg! Had al een bestelling staan, maar daar moest nu wel op aan gevuld worden:p. In ieder geval alle cakes van Riakeo zijn in het winkelmandje verdwenen. Via mail even contact met jullie opgenomen want kon niet inloggen via mijn account, nu maar via een ander emailadres besteld.

Laatst bewerkt:
Ik had de 30e nog open voor bestellingen maar naar het schijnt kom ik nu smiddags naar Amersfoort want voor dit geld kan ik een metallion blitz en een crackle king niet laten liggen:handsup:

Staan echt mooie producten scherp geprijst, wel jammer dat de six box van 75 naar 100 euro is gegaan. Anders had ik toch zeker wel de rit naar Amersfoort moeten plannen.

Prachtig assortiment. Alvast 4 losse cakes van Riakeo besteld! What’s next? Kom sowieso iedere week even buurten wat de nieuwe deals zijn.

En gelukkig..! Het kan dus toch nog! Mooie prijzen!

Dat ziet er allemaal weer top uit zeg. Alweer wat jaartjes geleden dat ik hier geweest ben, maar ik denk dat we hier dit jaar weer eens wat gaan bestellen.

Back
Bovenaan