Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat ik mij afvraag is hoe je 133 shots 30mm in een vierkant doos krijgt. Ik denk zelf dat het hier gaat om 3*36 shot 35 mm en 1*25 shot 30 mm.
Een Duitse site bied hem ook als 25 mm box aan. Burst is misschien beperkt, maar de kleuren vallen mij mee op het Duitse straatfilmpje. Kreeg van Dave de bevestiging dat dit een DE box betreft. Dus ik denk dat ik hem meepak om alvast aan het kooiloos te wennen![]()
Ik kom hier zsm op terug als ik in de bunkers benWat ik mij afvraag is hoe je 133 shots 30mm in een vierkant doos krijgt. Ik denk zelf dat het hier gaat om 3*36 shot 35 mm en 1*25 shot 30 mm.
Een Duitse site bied hem ook als 25 mm box aan. Burst is misschien beperkt, maar de kleuren vallen mij mee op het Duitse straatfilmpje. Kreeg van Dave de bevestiging dat dit een DE box betreft. Dus ik denk dat ik hem meepak om alvast aan het kooiloos te wennen![]()
Kun je meteen een mooie sfeerfoto vanuit de bunker makenIk kom hier zsm op terug als ik in de bunkers benHet artikel komt wel uit Duitsland en wordt ook vanuit DE geleverd
Weten jullie toevallig al wat meer?Ik kom hier zsm op terug als ik in de bunkers benHet artikel komt wel uit Duitsland en wordt ook vanuit DE geleverd
Hij stond erop voor 99 euro, volgens mij is dat een goede prijs toch ? Dacht vorig jaar ergens anders 120 betaald te hebben.Welke prijs als ik vrag
Ja was een beetje aan het scrollen en was eigenlijk verbaasd dat ie er tussen stond. Maat van me wilde hem ook, maar deze is voor mij hahaTopprijsje ja! Had hem ook gepakt als ik hem had gezien.
Voor de goede orde, ik heb geen aandelen Vathorst. Maar wat bedoel je met deze opmerking?Eerst stunten met 10 stuks galatic storm boxen. En nu ineens weer op voorraad...?
We doen ons uiterste best om de beste aanbiedingen neer te zetten. Soms kan het zo zijn dat wij nog extra voorraad kunnen aanschaffen, en in geval was dat zoEerst stunten met 10 stuks galatic storm boxen. En nu ineens weer op voorraad...?