[FREAKACTIE 2024] Vuurwerk Vathorst - Amersfoort

Wat ik mij afvraag is hoe je 133 shots 30mm in een vierkant doos krijgt. Ik denk zelf dat het hier gaat om 3*36 shot 35 mm en 1*25 shot 30 mm.

Een Duitse site bied hem ook als 25 mm box aan. Burst is misschien beperkt, maar de kleuren vallen mij mee op het Duitse straatfilmpje. Kreeg van Dave de bevestiging dat dit een DE box betreft. Dus ik denk dat ik hem meepak om alvast aan het kooiloos te wennen :rolleyes:

Wat ik mij afvraag is hoe je 133 shots 30mm in een vierkant doos krijgt. Ik denk zelf dat het hier gaat om 3*36 shot 35 mm en 1*25 shot 30 mm.

Een Duitse site bied hem ook als 25 mm box aan. Burst is misschien beperkt, maar de kleuren vallen mij mee op het Duitse straatfilmpje. Kreeg van Dave de bevestiging dat dit een DE box betreft. Dus ik denk dat ik hem meepak om alvast aan het kooiloos te wennen :rolleyes:

Kan natuurlijk ook een uitzonderlijk foutje op de verpakking zijn natuurlijk. Mogelijk is het gewoon 144 schots (4x36) net zoals meerdere boxen van Lesli 😌

Ik kom hier zsm op terug als ik in de bunkers ben:) Het artikel komt wel uit Duitsland en wordt ook vanuit DE geleverd

Ok. Ik ving een ondertoon op die je dus niet hebt bedoeld. Mijn fout.
Op zich gebeurd het vaker dat verkopers producten gedoseerd vrijgeven. Creëert het gevoel van schaarste en stimuleert daarmee de aankoop impuls. Of dit nu ook het geval is durf ik niet te zeggen. Kan ook zijn dat de bestelling is bijgeplust. Dumbum is bijvoorbeeld een tijdje volledig van de site geweest en nu ook weer beschikbaar.

Back
Bovenaan