[FREAKACTIE 2024] Vuurwerk Vathorst - Amersfoort

Pfff ik zou bijna zeggen dat dit een slechte grap is. Erg vervelend voor ons als freaks, maar ik denk dat de impact nog veel groter is voor Dave en personeel zelf. Sterkte en succes ermee!

Pfff ik zou bijna zeggen dat dit een slechte grap is. Erg vervelend voor ons als freaks, maar ik denk dat de impact nog veel groter is voor Dave en personeel zelf. Sterkte en succes ermee!
Dankjewel voor je bericht. De impact is enorm. De teleurstelling is nog groter. Een grote nachtmerrie. Maar om erger te voorkomen hebben wij dit besluit nu genomen. Indien het later wordt dit jaar wordt alles nog lastiger en voor jullie als klant nog erger. Wij hebben er alles voor gedaan dat jullie niet voor verrassingen komen te staan tijdens de dagen zelf, want dan is het echt te laat.

Echt heel zuur, had een flinke bestelling staan. Dat ga ik nu nergens anders meer vinden voor die prijzen. Ongetwijfeld nog vervelender voor jou Dave maar mis nu wel flink wat context om meer begrip te hebben voor je situatie en de reden dat je niet eens je trouwe klanten compensatie kan/wil aanbieden

Ik vind het ook een vaag bericht, zoals getiem aangeeft, wat is UPD??

Ik begrijp dat het voor Vathorst heel klote is, maar ik kijk ook naar mezelf, noem me maar egoïstisch dan. Grootste deel van mijn vuurwerk heb ik hier besteld, mooie prijzen betaald voor bijvoorbeeld Iro Kin Beaty, Riakeo Beauty, alle Riakeo 30mm cakes etc. Krijg ik nergens meer voor die prijs... :cry:

@Dave... Je geeft aan dat binnen 7 dagen het geld van de bestellingen is terug gestort, ik zou je willen vragen dit zo snel mogelijk te doen, ik moet nu ergens anders gaan bestellen en heb dat geld daarvoor wel nodig.

WTF dit is echt geen fijn nieuws. Zowel voor vathorst, mij en andere bestellers. Mag ik vragen wat er nou precies aan de hand is en het waarom alles moet worden geannuleerd?

Echt heel zuur, had een flinke bestelling staan. Dat ga ik nu nergens anders meer vinden voor die prijzen. Ongetwijfeld nog vervelender voor jou Dave maar mis nu wel flink wat context om meer begrip te hebben voor je situatie en de reden dat je niet eens je trouwe klanten compensatie kan/wil aanbieden
Denk dat je blij moet zijn met je geld terug. Echt weer gierig en diep triest dat je om compensatie gaat vragen

Heel zuur, had hier een hele mooie bestelling staan met o.a de Otello en de Royal Match, enorm zuur :( Voor jullie ook een grote ramp natuurlijk! Heel veel sterkte voor jullie ook!

Wat houdt deze wijziging precies in?

Tijdens de losse verkoop kom ik zeker even langs, hopelijk kan ik dan alsnog de Royal Match scoren!

Enorm vervelend! Heel veel sterkte Dave en team Vathorst!

UPD=uitgangspuntendocument

Denk dat er iets is met de sprinklerinstallatie. Daar wordt een upd voor gemaakt.

Heftig voor iedereen werkzaam bij Vuurwerk Vathorst!!! Heel veel sterkte met het verwerken van alles. Als ik het zo even opzoek gaat het om richtlijnen rondom de brandbeveiliging en de inspectie daarvan.

Wow, dit is voor iedereen natuurlijk gewoon k*t. Sterkte allemaal! Vathorst met de winkel en freaks met hun collectie :(

Ik kan wel janken. Net ook dit jaar 90% van mijn orders bij jullie besteld. En ik keek erg uit maar die ene verdwaalde tsunami of gold die ik bij jullie bemachtigd had. Het is voor iedereen gewoon klote. Sterkte ook Dave en team Vathorst!

Heel erg klote voor Vathorst! die bestelling is vervelend maar valt in het niets bij de impact voor Vathorst.

Pffff wat klote dit!! Voor iedereen, natuurlijk ook voor jullie...maar voor mij betekent dit dat ik minimaal 75% van mn collectie kwijt ben...en nu vervanging hiervoor gaan regelen betekent dat ik echt veel en veel meer kwijt ben!! Sterkte met alles..

Tja, alles is al gezegd. Sterkte team Vathorst, keek erg naar het ophalen uit. Woon in de buurt, dus kom zeker langs voor de losse verkoop!

Daar gaat 75% van de collectie, maar wat verschrikkelijk is dit voor jullie. Ik kom de 28ste nog even langs om te kijken of er toch nog wat eerder zorgvuldig uitgezochte pareltjes beschikbaar zijn. Sterkte Dave en de rest van het team!

Back
Bovenaan