Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dankjewel voor je bericht. De impact is enorm. De teleurstelling is nog groter. Een grote nachtmerrie. Maar om erger te voorkomen hebben wij dit besluit nu genomen. Indien het later wordt dit jaar wordt alles nog lastiger en voor jullie als klant nog erger. Wij hebben er alles voor gedaan dat jullie niet voor verrassingen komen te staan tijdens de dagen zelf, want dan is het echt te laat.Pfff ik zou bijna zeggen dat dit een slechte grap is. Erg vervelend voor ons als freaks, maar ik denk dat de impact nog veel groter is voor Dave en personeel zelf. Sterkte en succes ermee!
Denk dat je blij moet zijn met je geld terug. Echt weer gierig en diep triest dat je om compensatie gaat vragenEcht heel zuur, had een flinke bestelling staan. Dat ga ik nu nergens anders meer vinden voor die prijzen. Ongetwijfeld nog vervelender voor jou Dave maar mis nu wel flink wat context om meer begrip te hebben voor je situatie en de reden dat je niet eens je trouwe klanten compensatie kan/wil aanbieden
Lees dit even door: https://iplo.nl/thema/externe-veili...dbeveiliging-vuurwerk/opstellen-upd-vuurwerk/Het is wel erg jammer.
Door de annulering nu ook geen freak korting haalbaar bij andere shops voor de mensen die hadden besteld.
Maar wat is de UPD wijziging en wat is nu precies het probleem? Zoals het er nu staat is belangrijk klinkend maar nikszeggends.