Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Er is volgens mij eerder gezegd dat deze keuze is voorgekomen na het uitvoeren van de 5 jarige "Keuring", deze keuring wordt gedaan in vergelijking met de beste beschikbare technieken en gewijzigde normen na aanleiding van andere onderzoeken. Met andere woorden, jij als verkoper stelt iets op, dit wordt goedgekeurd door dezelfde inspectie die het later komt controleren, die jouw installatie dan kan beoordelen met gewijzigde normen dan wat is opgesteld in het UDP, dus het is gewoon een lotterij op de inspecteur zijn onderbroek die dag wel goed zit.Zoek op waar de UPD over gaat
het kan dus best zijn dat de inspecteur het onderzoek gebruikt van TNO omtrent de kooien om te zeggen dat de normen niet behaald zijn... Want dat is een nieuw onderzoek rondom de brandveiligheid.Er is volgens mij eerder gezegd dat deze keuze is voorgekomen na het uitvoeren van de 5 jarige "Keuring", deze keuring wordt gedaan in vergelijking met de beste beschikbare technieken en gewijzigde normen na aanleiding van andere onderzoeken. Met andere woorden, jij als verkoper stelt iets op, dit wordt goedgekeurd door dezelfde inspectie die het later komt controleren, die jouw installatie dan kan beoordelen met gewijzigde normen dan wat is opgesteld in het UDP, dus het is gewoon een lotterij op de inspecteur zijn onderbroek die dag wel goed zit.
Want ze kunnen afwijken van het UDP en ze hoeven zich daar niet over te verantwoorden. Ze kunnen dus komen inspecteren wanneer ze willen en dan dus een volledige onzin reden geven waarom je niet voldoet aan de regels
Als dat zo is is het wel heel bizar in dit land.Er is volgens mij eerder gezegd dat deze keuze is voorgekomen na het uitvoeren van de 5 jarige "Keuring", deze keuring wordt gedaan in vergelijking met de beste beschikbare technieken en gewijzigde normen na aanleiding van andere onderzoeken. Met andere woorden, jij als verkoper stelt iets op, dit wordt goedgekeurd door dezelfde inspectie die het later komt controleren, die jouw installatie dan kan beoordelen met gewijzigde normen dan wat is opgesteld in het UDP, dus het is gewoon een lotterij op de inspecteur zijn onderbroek die dag wel goed zit.
Want ze kunnen afwijken van het UDP en ze hoeven zich daar niet over te verantwoorden. Ze kunnen dus komen inspecteren wanneer ze willen en dan dus een volledige onzin reden geven waarom je niet voldoet aan de regels
Goh ik dacht dat we daar ondertussen al achterwaren. Dit is wat ik er zelf over kan vindenAls dat zo is is het wel heel bizar in dit land.
ja inderdaad, zij zeggen dit is dr mis, jij moet bedenken hoe je dat verbeterd, wat dan weer goedgekeurd moet worden voordat je uberhaupt mag beginnen en ja als het bvb de blusinstallatie is dan heb je dat niet gefixt in 3 wekenVaak krijg je ter plekke wel te horen wat niet deugt alleen duurt het weken voordat je het zwart op wit in een rapport hebt. En daar staan ook de aanbevelingen in die je moet volgen. En die moet je wel weten , want daar komen ze dus weer voor langs ....om te kijken of de tekortkoming volgens de aanbevelingen zijn opgelost.
Dus je kan in de tussentijd gewoon niks doen.
ZE hadden geen keuze, beslissing is voor ze gemaakt. iets met rug en muur. Feit is wel dat er ergens iemand iets heeft verzaakt te doen en of dat aan de controlerende instantie is of aan VH dat is de vraag. Feit is wel dat het volgen van de UPD het initiatief altijd aan de vergunningshoudende partij moet zijn. Zij moeten de keuringsintervallen monitoren en aanvragen. Ze komen het vanuit de instantie niet brengen, je moet het halen. En als ze kan komen controleren, want dat gaat veelal onaangekondigd en ze zien iets onjuist dan zijn de rapen gaar. Feit is nu waarschijnlijk wel dat veel vingertjes gewezen worden binnen zowel VH als naar de instantie. Ondertussen allemaal verliezersSterkte Vathorst en Dave. Moeilijk om zo'n beslissing te maken in deze tijd van het jaar.
Morsink heeft weer een korting gemaakt zie hun pagina onder vuurwerkwinkel actiesontzettend balen… ik zou als klant nu ook pissig zijn het is al 6 december alle deals / blackfriday , sinterklaas deals zijn voorbij of de winkel hier nu wel of niet iets aan kan doen ik vind het heel netjes dat ze binnen 7 dagen je geld terugstorten
Ja Zekers, wat ik echter erg vreemd vindt(omdat ik niet snap wat nu de reden is) dat de reguliere verkoop wel door kan gaan.Tering zeg! Geen winnaars hier! Sterkte voor iedereen, zowel verkopers als kopers! Zullen behoorlijk wat mensen knap kapot zijn nu.
Heeft waarschijnlijk met de aanvoer en de opslag te makenJa Zekers, wat ik echter erg vreemd vindt(omdat ik niet snap wat nu de reden is) dat de reguliere verkoop wel door kan gaan.
Ja van alle scenario's stond deze niet op de lijst wat kan er mis gaan. Hopelijk kunnen jullie nog wat moois bij elkaar vinden deze laatste wekenDit is wel ff next level pyrohorror voor álle betrokkenen... Kloten regelneukerig Nederland... Sterkte allemaal