[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

Omdat ik ook nog geen mail had gehad had ik de hoop nog de ‘23 batch mee te krijgen. Helaas! Prima communicatie en service weer! Hopelijk blijft het hierbij met afkeur.

Klopt helemaal!

Dit staat ook in de mail vermeld:
Graag ontvangen we uiterlijk vrijdag 13 december per mail je keuze, zodat we alles goed kunnen verwerken. Indien je geen keuze doorgeeft zullen wij één van de vervangende artikelen leveren.

Je bestaande order zal worden geannuleerd en er zal een nieuw order aangemaakt worden waarin je keuze is verwerkt.
Mail gestuurd! Zat te twijfelen tussen de Mjollner en de Daytona. Uiteindelijk toch gekozen voor de Daytona mede vanwege de mooie tails.

Effecten zijn natuurlijk niet te vergelijken met die van de Crackle King, maar dat is ook lastig. Ik vind het op deze manier super geregeld. Geld netjes terug of een vervanger. Outlet heeft er ook niet voor gekozen, maar heeft er wel het werk van.:bonk:

Zou het nog mogelijk zijn om een kleine bestelling toe te voegen aan een voorgaande bestelling op de 28ste? Datum is niet meer te kiezen helaas

Zou het nog mogelijk zijn om een kleine bestelling toe te voegen aan een voorgaande bestelling op de 28ste? Datum is niet meer te kiezen helaas
Wat ik regelmatig heb gedaan is een bestelling op een hele andere dag kiezen. Bij Outlet doen ze daar (geloof ik) niet zo moeilijk om :).

Er zijn nog enkele afhaalmomenten op de 28e, maar zoals GMP aangeeft heb je dan een product in je winkelwagen die niet meer voorradig is op de 28. In dat geval is het niet mogelijk de order samen te voegen.

Is soms wel happy hour laatste uur. Niet echt aangekondigd of zelfs gepland volgens mij, kan verschillen per vestiging dus je kunt er ff naar vragen bij je vaste toko in dat laatste verkoopuurtje, ik garandeer je niks. Maar oha is meeste al uitverkocht en zijn de prijzen in 't voorjaar alsnog lager.

Nieuwe order? Hebben jullie iets nieuws besteld en geen bevestiging gekregen? Of hebben jullie geen samengestelde order ontvangen? Want dat laatste komt namelijk ook niet.

Back
Bovenaan