[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

Zie een aantal leuke Cafferata artikelen die ik niet terug kan vinden. Iemand ervaringen met de producten? Het blijft Cafferata dus vertrouw de chinese filmpjes niet..

Net ook maar meegepakt, vorig jaar genoten van de mystery deals! Crackle King was 1 van me onverwachte toppers!

Tijdens de opening maandag heel erg zitten twijfelen om wat te bestellen in pijnacker. Zojuist dan toch de mystery en een ghost madness besteld. Ben heel erg benieuwd naar de mystery. Is voor mij de eerste keer dat ik zoiets koop zonder echt te weten wat het is.

Vorig jaar voor het eerst een mystery deal bij de outlet besteld (was Turbo Display Box 100 Shots) en geen enkele spijt van gehad. Dus nu ook de deal meegepakt :D

De kracht van de mysteriebox. De nieuwsgierigheid wordt gewekt en uiteindelijk ga je voor de bijl. Hoppa, weer een klant erbij die zo goed als zeker meer gaat bestellen. :handsup: :yes:

Ook besteld. Gedeeltelijk FOMO maar bovenal als je ziet wat de prijs / kwaliteitverhouding is van vorige deals, dan kan het haast niet missen dat dit weer een topaankoop is. Daarbij verwacht ik heel stiekem dat de eerste mystery deal er 1 is om alle freaks flink wakker te schudden en outlet extra goed op de kaart te zetten middels een topdeal

Ook besteld. Gedeeltelijk FOMO maar bovenal als je ziet wat de prijs / kwaliteitverhouding is van vorige deals, dan kan het haast niet missen dat dit weer een topaankoop is. Daarbij verwacht ik heel stiekem dat de eerste mystery deal er 1 is om alle freaks flink wakker te schudden en outlet extra goed op de kaart te zetten middels een topdeal
Twijfel om er nog 5 bij te bestellen maar hou het voor nu nog even op 1 :D

Gefeliciteerd!!!!

Gefeliciteerd!!!!

Beste Freaks,

Gefeliciteerd met jullie Mystery Deal.

Het betreft de: Blue Lion King van Lesli.

144 shots 25MM 1944 gram NEC.
blue lion king.png

Back
Bovenaan