Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hmmz beetje waar ik al bang voor was.. lesli, een nieuw artikel en ook kooiloos..
Nee ik ben dit keer niet zo enthousiast maargoed misschien de verassing van de avond
Kooiloos? Daar ben ik nog niet zeker van
Lesli Importeert niks meer met kooi en zeker niet wat ook op de Duitse markt te koop is. Maar hopelijk zit ik ernaast![]()
Genoeg van de predator lijn wat in kooi kwam, evenals volt helaas hebben ze de katalog dicht gegooid, daar stond in wat met of zonder kooi kwam. (volt katalog tenminste)
Dat was wel de oude predator lijn, niet de nieuwe zoals big rhino en smoking elephant
Een bak die ik normaal gesproken niet aangedurfd zou hebben, maar via deze weg toch erg blij mee ben!!
Een bak die ik normaal gesproken niet aangedurfd zou hebben, maar via deze weg toch erg blij mee ben!!
Geen zorgen, met name voor de duitse markt wordt met kooi geïmporteerd... denk aan booze brothers en criminal Pitstop als voorbeeld. Het klopt wel dat het bij dit product nog niet bekend is, maar zeker niet alles is kooiloos!Lesli Importeert niks meer met kooi en zeker niet wat ook op de Duitse markt te koop is. Maar hopelijk zit ik ernaast![]()