[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

Hmmz beetje waar ik al bang voor was.. lesli, een nieuw artikel en ook kooiloos..

Nee ik ben dit keer niet zo enthousiast maargoed misschien de verassing van de avond

Lesli Importeert niks meer met kooi en zeker niet wat ook op de Duitse markt te koop is. Maar hopelijk zit ik ernaast;)

Genoeg van de predator lijn wat in kooi kwam, evenals volt helaas hebben ze de katalog dicht gegooid, daar stond in wat met of zonder kooi kwam. (volt katalog tenminste)

Genoeg van de predator lijn wat in kooi kwam, evenals volt helaas hebben ze de katalog dicht gegooid, daar stond in wat met of zonder kooi kwam. (volt katalog tenminste)

Dat was wel de oude predator lijn, niet de nieuwe zoals big rhino en smoking elephant

Een bak die ik normaal gesproken niet aangedurfd zou hebben, maar via deze weg toch erg blij mee ben!!

Gave bak is dit best wel, zeker als deal voor 70 euro.

Zit er toch nog best wel veel marge op een 2 kilo blokkie van Lesli :wink:

Nou, daar kan ik prima tevreden mee zijn. Mooi divers goudbakje, goed tempo, en ook ook zonder kooi kan goud/blauw prima uitpakken. 2kg bak voor €70 is geen geld natuurlijk; geen bak van de lijn ooit goedkoper dan €80 gezien, paar jaar geleden, en afgelopen jaar min €90 en dat heel vroeg in 't jaar, daarna 100-110. Heel goeie deal dus, dank VW Outlet :thumbsup:

Lesli Importeert niks meer met kooi en zeker niet wat ook op de Duitse markt te koop is. Maar hopelijk zit ik ernaast;)
Geen zorgen, met name voor de duitse markt wordt met kooi geïmporteerd... denk aan booze brothers en criminal Pitstop als voorbeeld. Het klopt wel dat het bij dit product nog niet bekend is, maar zeker niet alles is kooiloos!

Met of zonder kooi. Ik ben er super blij mee.een 2 kg blok voor dit geld vind je niet veel meer. Super bedankt Outlet!!!:D

Back
Bovenaan