Pointer
VWC lid
Geen nieuwe Weekacties?
Vergeten door alle drukte rondom de mystery deal..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Geen nieuwe Weekacties?
Gelukkig was het niet eentje om je echt een buil aan te vallen. Zoals jij sta ik er meestal ook in, teveel financieel risico hou ik niet van met m'n beperkte budget en nogal specifieke productwensen. Deze keer mss niet wat gehoopt maar dat konden we weten. Hij past alsnog in de jarenlange trend van de Outlet acties en de prijs is super natuurlijk. In het voorjaar is er wat monetaire ruimte door diverse teruggavesEerlijk is eerlijk, had er iets anders van voorgesteld/gehoopt. Beetje op laten hypen. Mysterie is blijkbaar niet aan mij besteed, toch meer een zekerheidspersoon. Fijn dat er veel mensen blij mee zijn! Ik sla ze van nu af over en ga voor zekerheid. Benieuwd naar de nieuwe weekactie’s!
Ook ik heb deze geruchten gehoord, hopelijk vrijdag meer nieuws hierover en anders de week erop.
Jammer genoeg nog niet. Zodra er meer info is word dit met jullie gedeeld.Hey Lompe, hier nog wat nieuws over? En dan voor Joure?
Nou, het is wel eens tijd voor een nieuwe Mysterydeal, of niet?![]()
Precies zoals ik er ook over denk!
Denk ook precies de reden waarom die in de mystery deal zat. Zonder deze deal waren er zeker niet zoveel verkochtcommercieel slim.
Jazeker, dat hebben ze slim gedaan!
En als ie heel goed in de straat presteert is dit een mooie manier om nieuwe producten te introduceren
Ik mag hopen dat het eenmalig is hahaJa of de enige manier om nog grote aantallen lesli onder freaks te verkopen![]()
Ik mag hopen dat het eenmalig is haha
Ik hoop het man!Die animal bakken van lesli zijn goed hoor. Die buffalo van vorig jaar had echt een goede burst. Voor 70 euro prima spul