[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

Gelet op mijn opmerking in het product topic, heb ik nu spijt de eerste mystery deal niet te hebben besteld! Kan voor dat geld niet tegenvallen.

Eerlijk is eerlijk, had er iets anders van voorgesteld/gehoopt. Beetje op laten hypen. Mysterie is blijkbaar niet aan mij besteed, toch meer een zekerheidspersoon. Fijn dat er veel mensen blij mee zijn! Ik sla ze van nu af over en ga voor zekerheid. Benieuwd naar de nieuwe weekactie’s!

Eerlijk is eerlijk, had er iets anders van voorgesteld/gehoopt. Beetje op laten hypen. Mysterie is blijkbaar niet aan mij besteed, toch meer een zekerheidspersoon. Fijn dat er veel mensen blij mee zijn! Ik sla ze van nu af over en ga voor zekerheid. Benieuwd naar de nieuwe weekactie’s!
Gelukkig was het niet eentje om je echt een buil aan te vallen. Zoals jij sta ik er meestal ook in, teveel financieel risico hou ik niet van met m'n beperkte budget en nogal specifieke productwensen. Deze keer mss niet wat gehoopt maar dat konden we weten. Hij past alsnog in de jarenlange trend van de Outlet acties en de prijs is super natuurlijk. In het voorjaar is er wat monetaire ruimte door diverse teruggaves :wink: maar heb elk jaar ook veel mysteries waar ik spijt van heb ze niet te hebben gekocht.
Ik had gister zo'n brainfart "ik kan wel eens een heel jaar alleen maar de mystery acties kopen" denk dat je dan voor erg lage prijs een leuke collectie hebt alleen vrijwel niks dat je zelf gekozen had :D maar wel verrassend en naar de positieve kant doorslaand :)

Denk ook precies de reden waarom die in de mystery deal zat. Zonder deze deal waren er zeker niet zoveel verkocht :D commercieel slim.

Jazeker, dat hebben ze slim gedaan! :)

En als ie heel goed in de straat presteert is dit een mooie manier om nieuwe producten te introduceren

Ja, hele lijn is goed, denk ook aan Poisonous Panther, Kyoto Kamuro, Exploding Eagle... Leuke lijn, jammer dat het van Lesli komt maar ach welk mens is niet inherent hypocriet

Back
Bovenaan