[Freakactie 2024] PyroProducts Webshop

Zojuist de Champ Quattro aanstekers in goede staat ontvangen via de brievenbus. Ik wil jullie wel als tip meegeven om de aanstekers ook nog in te pakken, nu zaten ze los in de doos en we weten allemaal hoe met onze post/pakketten wordt omgegaan.😉

MEGA ACTIE 1+1 GRATIS AANSTEKER
Wellicht heb je bij ons al eens iets besteld (of niet). Maar deze actie kan je echt niet overslaan! Deze week de PyroProducts® PyroPen Turbo maar liefst 1+1 GRATIS. Met de kortingscode "PYRO"

Voeg er 2 toe aan je winkelwagen en vul dan de kortingscode in.

Perfect voor thuis of als cadeau voor de feestdagen! KLIK HIER OM TE BESTELLEN

Bekijk bijlage 1803988
Binnen gekregen, voelt aan als degelijk spul 💪

Pyropen Turbo is een feit, zocht nog een aansteker dus een één tweetje. Goede keus?
Zeker, werken erg fijn en je kunt goed zien hoeveel vulling er nog in zit.

Probeer zoveel mogelijk het puntje van de vlam te gebruiken om vervuiling van de brander zoveel mogelijk te voorkomen (voor alle aanstekers van toepassing). De brander schoonmaken doe ik zelf altijd met een wattenstaafje en wat alcohol maar doe dat niet direct voor gebruik want de aansteker kan wat slechter werken tot alle alcohol verdampt is.

Zeker, werken erg fijn en je kunt goed zien hoeveel vulling er nog in zit.

Probeer zoveel mogelijk het puntje van de vlam te gebruiken om vervuiling van de brander zoveel mogelijk te voorkomen (voor alle aanstekers van toepassing). De brander schoonmaken doe ik zelf altijd met een wattenstaafje en wat alcohol maar doe dat niet direct voor gebruik want de aansteker kan wat slechter werken tot alle alcohol verdampt is.
Hier heb ik dus eens echt iets aan.. top Knet, thank you. Wattenstaafje en alcohol welkome tip:D.

MEGA ACTIE 1+1 GRATIS AANSTEKER
Wellicht heb je bij ons al eens iets besteld (of niet). Maar deze actie kan je echt niet overslaan! Deze week de PyroProducts® PyroPen Turbo maar liefst 1+1 GRATIS. Met de kortingscode "PYRO"

Voeg er 2 toe aan je winkelwagen en vul dan de kortingscode in.

Perfect voor thuis of als cadeau voor de feestdagen! KLIK HIER OM TE BESTELLEN

Bekijk bijlage 1803988
Ah shit, net gemist helaas. Wel een mooie actie!

Ik ga dit topic even goed in de gaten houden, want zoek nog een goede aansteker.

Heb de pyropen ook aangeschaft, ligt fijn in de hand, vlam lijkt niet heel sterk maar moet hem nog in praktijk gaan testen. Lijkt me een prima product. Dus 2 van deze en 2 kleine creme brulee branders van de jumbo moet goedkomen nu

Heb de pyropen ook aangeschaft, ligt fijn in de hand, vlam lijkt niet heel sterk maar moet hem nog in praktijk gaan testen. Lijkt me een prima product. Dus 2 van deze en 2 kleine creme brulee branders van de jumbo moet goedkomen nu
Je moet die butaan rotzooi eruit gooien, en volledig ontluchten. Had het zelfde probleem bij de pyro pen Turbo, slechte vlam, haperingen. Blijkt dat ze vanuit de leverancier slecht zijn gevuld met lucht erbij, of een niet zuivere gas mix. Daarna navullen met zuiver atomic butaangas, werkt nu zoals het hoort, krachtige vlam!

Ik heb de atomic navul flesjes gekocht (18 ml) maar als ik mijn aanstekers probeer aan te vullen knalt al het gas eruit (en niet in de aansteker helaas). Iemand ervaring hoe je met deze kleine navulflesjes om moet gaan?

Back
Bovenaan