[Freakactie 2024] PyroProducts Webshop

Ontvang 1 aansteker gratis
🎃

Onze speciale halloween actie is terug!

Ontvang nu tot en met 3 november de Atomic Tankboy Aansteker gratis bij je bestelling. Dit is hoe je de actie kan bemachtigen:

1. Zoek naar aansteker naar keuze en voeg deze toe aan je winkelwagen
2. Zoek naar de Atomic Tankboy Aansteker en voeg ook deze toe
3. Voer in de winkelwagen de kortingscode : HALLOWEEN in
4. De korting wordt berekend na het klikken op "Verder naar bestellen"

Je bestelling wordt gratis verzonden

Klik hier om te shoppen

Bekijk bijlage 1801786

Vanavond tot 23:59 de laatste kans om deze actie te bemachtigen!

Toch nog maar wat aanstekers besteld, je kunt er nooit genoeg hebben :)

Lekkere aanbieding voor het Atomic gas ook 4 bussen voor 22,95 en dan nog 20% korting dus 18,36 voor 4 bussen en gratis verzenden :thumbsup:

Ook maar eens een eenvoudig aanstekertje besteld. Ben benieuwd. Meestal kocht ik een paar dagen voor de 31e ergens zo'n simpel ding. Werkte wel maar dan ook maar één jaarwisseling. Hopelijk gaat deze langer mee.

Ik kocht er vroeger hele pakken van voor de 31e.. wel geteld 0 die het nog normaal deden na afloop..
De meesten stoppen er al mee als je nog maar net aan het stoken bent. De branders gaan snel dicht zitten als je ze voor vuurwerk gebruikt.

Ik heb een paar goeie aanstekers en die werken gewoon altijd, meerdere jaren, prettige investering dus.

Probeer ook zeker het uiterste van de vlam te pakken met het aansteken. Roet is voor elke aansteker een killer. En probeer hem gewoon af en toe schoon te maken met een licht vochtig doekje. Onze aanstekers zijn zeker een stuk betrouwbaarder en garantie op de kwaliteit natuurlijk.

Soms krijgen wij wel mensen naar ons toe die zeggen dat hun aansteker niet meer werkt, om vervolgens op de foto te zien dat de aansteker compleet zwart geblakerd is. Ze kunnen veel weerstaan maar het is ook maar net hoe je er mee om gaat zeg ik altijd :)

Geniet nog even van de Black Friday Sale!

Back
Bovenaan