[Freakactie 2024] PyroProducts Webshop

Dikke bestelling geplaatst hier 👍
Laten we positief beginnen. Bestellen werkt prima en ook snel bezorgd: gisteravond besteld nu binnen.

Echter had ik 2 setjes van 4 aanstekers besteld, een navulfles en pyro handschoenen.

Er ontbrak 1 van de 8 aanstekers (de “Prof Jet” a 9 euro) en de handschoenen (a 10 euro). De 20% korting heb ik dus dik betaald..

IMG_0571.jpeg

Hoi!

Dit is natuurlijk niet de bedoeling, goed dat je ook al even gemaild had. We zullen het via de mail met je oplossen aangezien dit forum denk ik niet de juiste plek is voor klantenservice. Excuses alvast voor de fout. We pakken het op met je! :)

Groetjes,
Mikki van der Lee

UPDATE:
Ik heb alvast een nazending voor je aangemaakt en je een mail gestuurd

Laten we positief beginnen. Bestellen werkt prima en ook snel bezorgd: gisteravond besteld nu binnen.

Echter had ik 2 setjes van 4 aanstekers besteld, een navulfles en pyro handschoenen.

Er ontbrak 1 van de 8 aanstekers (de “Prof Jet” a 9 euro) en de handschoenen (a 10 euro). De 20% korting heb ik dus dik betaald..

Bekijk bijlage 1803911

Laatst bewerkt:
Ook maar eens een eenvoudig aanstekertje besteld. Ben benieuwd. Meestal kocht ik een paar dagen voor de 31e ergens zo'n simpel ding. Werkte wel maar dan ook maar één jaarwisseling. Hopelijk gaat deze langer mee.
Snel ontvangen. Top! Snel maar weer eens een cat1 sessie met de kids plannen om te proberen :P

MEGA ACTIE 1+1 GRATIS AANSTEKER
Wellicht heb je bij ons al eens iets besteld (of niet). Maar deze actie kan je echt niet overslaan! Deze week de PyroProducts® PyroPen Turbo maar liefst 1+1 GRATIS. Met de kortingscode "PYRO"

Voeg er 2 toe aan je winkelwagen en vul dan de kortingscode in.

Perfect voor thuis of als cadeau voor de feestdagen! KLIK HIER OM TE BESTELLEN

Black Friday 2024 (7).jpg

Dat meen je.. Ik ook. Hadden ze ons als liefhebbers wel stiekem mogen vertellen. Dan had ik een paar dagen gewacht met bestellen :P

Begrijpelijk! ;) Als we alle acties bekend zouden maken dan zou iedereen wachten natuurlijk.. haha. Maar niet getreurd het is gewoon gratis verzending, dus je betaald niet dubbel voor verzending. Maar begrijpelijk als je bijvoorbeeld net wat aanstekers hebt besteld vorige week dat dit nu beter was uitgekomen :P. En wie weet wat de volgende actie zou kunnen zijn? ;)

Inmiddels reaktie gehad van dhr van der Lee van Pyroproducts. Door de BF drukte was er iets mis gegaan. De ontbrekende artikelen worden nagestuurd. Prima oplossing en service.

De ontvangen aanstekers inmiddels bewonderd en getest en werken top. Aanrader deze shop! Ook de Pyropen aansteker van de weekactie is een aanrader!

Wellicht heb je bij ons al eens iets besteld (of niet). Maar deze actie kan je echt niet overslaan! Deze week de PyroProducts® PyroPen Turbo maar liefst 1+1 GRATIS. Met de kortingscode "PYRO"

Bekijk bijlage 1803988

Hoe lang loopt deze actie?

Edit: zie het al, 8 december. Sorry..

Bekijk bijlage 1803988
Bedankt voor deze actie. Mooi gebruik van gemaakt!

Kunnen jullie gedachte lezen? Was niet zo'n fan van die aanstekers in pen formaat en nu zijn deze 1+1. Snel gebruik van gemaakt. Bedankt

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan