Tomsteektvuurwerkaf
VWC lid
Ja die was top!Ik denk dat we alemaal de zelfde hebben
Maar als we er toch over hebben idereen bedankt die enthousiast was over de break out man die knalt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja die was top!Ik denk dat we alemaal de zelfde hebben
Maar als we er toch over hebben idereen bedankt die enthousiast was over de break out man die knalt
Kunnen We even wachten op mee straat x.filmpjes ik heb nog 2 twijfel gevallenIs de webshop al open??![]()
Ik heb nog nooit en box 2x achter elkaar gekocht maar ook bij mij staat de break out er weer op nu af wachten of hij. nog te krijgen isGooi die webshop maar weer snel open inderdaad. Jan/Granddessert, bij deze zou ik graag weer een break out en twee keer de full assault bij je bestellen. Wat een top spul is dit. Wat een mooie boeketten en vooral wat een burst. Die full assault kan om 00.00 uur prima mee met de 30mm bakken, en de break out had de hardste burst van alle boxen hier in de straat.
Welke twijfels? Ik wil aan mijn collectie beginnen voor komend jaarKunnen We even wachten op mee straat x.filmpjes ik heb nog 2 twijfel gevallen![]()
De elite mark extreme 400 en de tyranitarWelke twijfels? Ik wil aan mijn collectie beginnen voor komend jaar![]()
Was deze ook er voor te koop ? Ziet er goed uitDie gratis boxenactie was echt top afgelopen jaarwisseling.
Wat een burst en spreiding zat er in de gratis compound. Echt een topper!
De verslaving zit hoog… te hoog somsAls je vuurwerk op afbetaling moet kopen dan gaat er volgens mij ergens iets niet goed..![]()
Gaat prima hoor, zolang je maar netjes afbetaald.Als je vuurwerk op afbetaling moet kopen dan gaat er volgens mij ergens iets niet goed..![]()
Wat was het allemaal super geregeld bij jullie. Verdiend echt hele dikke complimenten, maar die hebben jullie al voldoende gehad.Goedenavond allemaal,
Inmiddels is het topic voor 2024 gearchiveerd maar we hopen snel weer actief te zijn in een nieuw 2025 topic.
Wij hebben maandag een etentje gepland staan met het 'denk-team' zeg maar en de week daarna een evaluatie met Wolff op de planning staan. We hebben in ieder geval extra handel nodig want onze bunkers zijn momenteel te leeg voor een fatsoenlijke januari opening. Nog even geduld dus. Zodra alles duidelijk is, openen we een nieuw winkel actie topic voor 2025.
Hierbij nogmaals onze dank voor alle mooie berichten, persoonlijke berichten, etc. Dat is voor ons echt de kers op de taart. Wij hebben alvast veel motivatie om minstens een vergelijkbare winkelervaring te bieden in 2025. Voor nu een fijn weekend en tot snel!
Groeten Jan