[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Ook voor mij de eerste keer bij Donadoni na al die jaren in Duitsland gehaald te hebben, maar superzaak en service. Kwam binnen, nummertjes doorgegeven effe gezeten en binnen 5 min mijn naam opgeroepen.
Naar beneden nog effe alles gecontroleerd en iemand achter de balie vroeg of hij kon helpen met het sjouwen naar de auto. En dat heeft hij gedaan.
Nu maar afwachten hoe het weer zal zijn, maar dit kan al niet meer stuk voor mij. Volgend jaar weer bij Donadoni.

Voor mij de 2de keer Donadoni en alles weer Super snel geregeld bedankt weer voor de mooie producten en prijzen.

3e keer Donadoni. En wordt ieder jaar beter! Afgelopen jaar ging al snel. Maar dit jaar. Lieve mevrouw was het worstjes nog in de hoddog aan het plaatsen ben me naam weet al omgeroepen.
Personeel bracht alles netjes naar de auto en al. Echt een mega goede service!
Beste zaak ik Nederland kwa afhandeling, denk dat er zeer weinig verkooppunten zijn die het zo systematisch goed voor elkaar hebben!!.
Ooh had ook nog wat aangekocht en dat verliep ook net zo snel hahah

Vandaag voor de 2e keer bij Donadoni geweest. Vorig jaar al prima en nu nog steeds. Goede service en super aardig personeel. Volgend jaar weer!

Iedereen de beste wensen namens Donadoni vuurwerk! Hopelijk hebben jullie genoten. Ik ben zelf net binnen en hoop dat jullie minstens zo veel genoten hebben van het vuurwerk 😆

Ik heb jullie reacties allemaal gezien maar het is te druk geweest om hier op te reageren tijdens de eerste dagen. Voor ons waren jullie reacties tijdens de verkoopdagen een extra motivatie, dank daarvoor!

Als de kruitdampen zijn weggetrokken, kom ik snel bij jullie terug. Volgende week begint mijn 'gewone' werk weer dus nog even uitrusten nu. Afhankelijk wanneer wij met het team evalueren, horen jullie mij hopelijk snel over de eventuele (vroege) openstelling van de webshop. Nu nagenieten, dus tot later.

Groeten, Jan

Bedankt donadoni

Was echt een top ervaring zo snel weer in de auto heb ik nog niet eerder me gemaakt alle 2 de keeren
en van me dochter moet ik volgend jaar weer komen die vond de snoepjes te lekker

En het vuurwerk was alemaal geweldig

Bedankt En laat je weten waneer de winkel weer open gaat 😅

Bedankt weer voor de service! De laatste verkoopdag de 31e helemaal aan eind van de middag mijn bestelling opgehaald maar alles was keurig op voorraad en snel gepakt. Ook de losse verkoop liep op dat moment nog als een trein maar ook daar hoefde je maar kort te wachten! De gratis Skyward knalde als een malle, wat een leuke box.

Nog een kleine toevoeging; de mystery cake Sun Warrior was echt een mega flop. Filmpje zal ik nog wel posten. Boeketten kwamen niet omhoog of knalde amper open.

Bedankt weer voor de service! De laatste verkoopdag de 31e helemaal aan eind van de middag mijn bestelling opgehaald maar alles was keurig op voorraad en snel gepakt. Ook de losse verkoop liep op dat moment nog als een trein maar ook daar hoefde je maar kort te wachten! De gratis Skyward knalde als een malle, wat een leuke box.

Nog een kleine toevoeging; de mystery cake Sun Warrior was echt een mega flop. Filmpje zal ik nog wel posten. Boeketten kwamen niet omhoog of knalde amper open.
Hee Stefan, deel je filmpje even via pm als je wilt. Dan verdwijnt dit niet in de reacties en kan ik het met Wolff oppakken!

Snelle reactie ook even op de sun warrior. Ik had precies hetzelfde

Sun Warrior viel inderdaad heel erg tegen. Zag er bijna niks van. Vroeg me al af of het aan mij lag, heb er helaas geen filmpje van.

Verder alles top spul. Centurion wat een beest voor zo’n klein doosje.

Back
Bovenaan