Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Over wanneer we live gaan is natuurlijk iets anders dan zeggen wat er allemaal online gaat komen of wat niet. Tot zo ver het managen en ik verdwijn wat dat betreft nu weer achter mijn rookgordijnHaha dit is wel briljant hoor
Managing the expectations….
Om vervolgens iedereen enthousiast te maken met bijbehorende verwachtingen en wellicht een snelle opening van de webshop.
Succes met managen Jan/granddessertben benieuwd!!
Zagen er zeker lekker uit maar heb nooit zo'n trek rondom oudjaarsdagDit keer kom ik in de middag, zoveel verhalen gelezen over die hotdogs
Ik hou me voorlopig sterk. Krijg binnen een maand weer slapeloze nachtenHet leven zit niet altijd mee hé @Stuifie moet toch weer de bankpas getrokken worden..![]()
Bij dezeKan hier een slotje op?![]()
Mocht er al spraken zijn van een toevoeging... Nu echt nog veel te vroeg, alle importeurs zitten volledig op de Duitse markt.ZIt het wellicht in de pijplijn dat bv rubro of vwm erbij komen in de collectie? Bv alleen de dikke compounds?
Dank voor het eerlijke antwoord. Krijg er ook een beetje de kriebels van.Mocht er al spraken zijn van een toevoeging... Nu echt nog veel te vroeg, alle importeurs zitten volledig op de Duitse markt.
Mmm balen... Zettem op met de voorbereidingen Jan!Ja Ja, het zit er aan te komen dat ik het topic 2025 ga openen. Dus slotje of niet, je ontkomt er niet aan JanFireman. Ik weet wat er online gaat komen en dat is nog redelijk wat...Maar laat me even alles rustig voorbereiden
vandaag een beginnetje gemaakt en het blijft niet onopgemerkt zo blijkt haha.
Zal jullie besparen om constant op de F5 knop te gaan rammen dit weekend. Ik mik op livegang volgende week en zal gelijk aan vorig jaar de actieprijzen in laten gaan op een vooraf aangekondigd tijdstip. Meer over hoe en wat volgt sowieso in het 2025 topic.
Mijn maag draaide ook even om toen ik dit lasMocht er al spraken zijn van een toevoeging... Nu echt nog veel te vroeg, alle importeurs zitten volledig op de Duitse markt.