[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Wat mooi nieuws en een heerlijk vooruitzicht, ik kan niet wachten op waar je ons mee gaat verrassen. Maar over een "nieuwe halte", "sneltrein" en "overstappen" gesproken, denk ik persoonlijk dat je rond bent bij een nieuwe importeur voor uitbreiding van je assortiment.
Ik ben benieuwd waar je ons binnenkort mee gaat verrassen, Jan/Granddessert. Bij deze heel veel succes en we houden het topic natuurlijk in de gaten.

Haha dit is wel briljant hoor🤣
Managing the expectations….

Om vervolgens iedereen enthousiast te maken met bijbehorende verwachtingen en wellicht een snelle opening van de webshop.

Succes met managen Jan/granddessert 🤪 ben benieuwd!!
Over wanneer we live gaan is natuurlijk iets anders dan zeggen wat er allemaal online gaat komen of wat niet. Tot zo ver het managen en ik verdwijn wat dat betreft nu weer achter mijn rookgordijn 😶‍🌫️👻

Ja Ja, het zit er aan te komen dat ik het topic 2025 ga openen. Dus slotje of niet, je ontkomt er niet aan JanFireman. Ik weet wat er online gaat komen en dat is nog redelijk wat... 😈 Maar laat me even alles rustig voorbereiden 👻😂 vandaag een beginnetje gemaakt en het blijft niet onopgemerkt zo blijkt haha.

Zal jullie besparen om constant op de F5 knop te gaan rammen dit weekend. Ik mik op livegang volgende week en zal gelijk aan vorig jaar de actieprijzen in laten gaan op een vooraf aangekondigd tijdstip. Meer over hoe en wat volgt sowieso in het 2025 topic.

ZIt het wellicht in de pijplijn dat bv rubro of vwm erbij komen in de collectie? Bv alleen de dikke compounds?

Ja Ja, het zit er aan te komen dat ik het topic 2025 ga openen. Dus slotje of niet, je ontkomt er niet aan JanFireman. Ik weet wat er online gaat komen en dat is nog redelijk wat... 😈 Maar laat me even alles rustig voorbereiden 👻😂 vandaag een beginnetje gemaakt en het blijft niet onopgemerkt zo blijkt haha.

Zal jullie besparen om constant op de F5 knop te gaan rammen dit weekend. Ik mik op livegang volgende week en zal gelijk aan vorig jaar de actieprijzen in laten gaan op een vooraf aangekondigd tijdstip. Meer over hoe en wat volgt sowieso in het 2025 topic.
Mmm balen... Zettem op met de voorbereidingen Jan!

Back
Bovenaan