[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Gooi die webshop maar weer snel open inderdaad. Jan/Granddessert, bij deze zou ik graag weer een break out en twee keer de full assault bij je bestellen. Wat een top spul is dit. Wat een mooie boeketten en vooral wat een burst. Die full assault kan om 00.00 uur prima mee met de 30mm bakken, en de break out had de hardste burst van alle boxen hier in de straat.

Gooi die webshop maar weer snel open inderdaad. Jan/Granddessert, bij deze zou ik graag weer een break out en twee keer de full assault bij je bestellen. Wat een top spul is dit. Wat een mooie boeketten en vooral wat een burst. Die full assault kan om 00.00 uur prima mee met de 30mm bakken, en de break out had de hardste burst van alle boxen hier in de straat.
Ik heb nog nooit en box 2x achter elkaar gekocht maar ook bij mij staat de break out er weer op nu af wachten of hij. nog te krijgen is

Oopsie… Tyranitar toch nog meegenomen met de losse verkoop. Maar die staat nog mooi te drogen voor volgend jaar. Evenals de breakout 🙈

Maar leuke winkel, je wordt op je wenken bediend in de zin van, lekker hapje en sapje. En het was mega druk toen wij er in de avond waren maandag.

Jan even een handje geschud, maar het was natuurlijk druk om en even een praatje te maken.

Thanks voor de service dit jaar!

Goedenavond allemaal,

Inmiddels is het topic voor 2024 gearchiveerd maar we hopen snel weer actief te zijn in een nieuw 2025 topic.

Wij hebben maandag een etentje gepland staan met het 'denk-team' zeg maar en de week daarna een evaluatie met Wolff op de planning staan. We hebben in ieder geval extra handel nodig want onze bunkers zijn momenteel te leeg voor een fatsoenlijke januari opening. Nog even geduld dus. Zodra alles duidelijk is, openen we een nieuw winkel actie topic voor 2025.

Hierbij nogmaals onze dank voor alle mooie berichten, persoonlijke berichten, etc. Dat is voor ons echt de kers op de taart. Wij hebben alvast veel motivatie om minstens een vergelijkbare winkelervaring te bieden in 2025. Voor nu een fijn weekend en tot snel!

Groeten Jan

Is het niet mogelijk om een betaalfunctie toe te voegen aan de site zoals Visa of Mastercard?? Vaak heb ik een product wel nodig maar
Net niet genoeg op saldo om hem te bestellen terwijl mijn creditcard wel veel ruimte heeft 😅

Goedenavond allemaal,

Inmiddels is het topic voor 2024 gearchiveerd maar we hopen snel weer actief te zijn in een nieuw 2025 topic.

Wij hebben maandag een etentje gepland staan met het 'denk-team' zeg maar en de week daarna een evaluatie met Wolff op de planning staan. We hebben in ieder geval extra handel nodig want onze bunkers zijn momenteel te leeg voor een fatsoenlijke januari opening. Nog even geduld dus. Zodra alles duidelijk is, openen we een nieuw winkel actie topic voor 2025.

Hierbij nogmaals onze dank voor alle mooie berichten, persoonlijke berichten, etc. Dat is voor ons echt de kers op de taart. Wij hebben alvast veel motivatie om minstens een vergelijkbare winkelervaring te bieden in 2025. Voor nu een fijn weekend en tot snel!

Groeten Jan
Wat was het allemaal super geregeld bij jullie. Verdiend echt hele dikke complimenten, maar die hebben jullie al voldoende gehad.

Redelijk aan te rijden, dus volgend jaar ben ik er zeker weer bij. Echt genoten van een paar artikelen die ik bij jullie op heb gehaald. Ben blij dat ik die Pyro Paradiso twee keer had.

Tot volgende keer

Back
Bovenaan