[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Mijn maag draaide ook even om toen ik dit las
Iid hier ook, dan maar stukkie rijden in het ergste geval,kunnen we gelijk goedkoop tanken én sigaretten meenemen, lang leve het Nederlandse beleid 🤮 én daarmee misschien ook wel tekenend hoe de branche/importeurs erzelf mee omgaat, met een import verbod zouden ze misschien zelf wel wat meer moeite doen de traditie in stand te houden

Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry ik wilde de sfeer niet verpesten 😅

Traditioneel gezien is het sowieso de tijd van het jaar dat de importeurs nu/februari zo veel mogelijk in Duitsland proberen te verkopen. Daarna wordt er verder gesproken over restanten, vernieuwingen, etc. met de winkels in Nederland. Mijn opmerking was zeker niet bedoeld om te hinten naar de stemming in de tweede kamer.

Om de sfeer weer terug te pakken... Wij gaan gewoon knallen met een vroegboekactie en gaan er van uit dat we dit nog jaren kunnen blijven doen! 🔥

Traditioneel gezien is het sowieso de tijd van het jaar dat de importeurs nu/februari zo veel mogelijk in Duitsland proberen te verkopen. Daarna wordt er verder gesproken over restanten, vernieuwingen, etc. met de winkels in Nederland. Mijn opmerking was zeker niet bedoeld om te hinten naar de stemming in de tweede kamer.

Om de sfeer weer terug te pakken... Wij gaan gewoon knallen met een vroegboekactie en gaan er van uit dat we dit nog jaren kunnen blijven doen! 🔥
Beurs toch ook als ik het goed hebt ? Én stoken gaan we zo wie zo jan 😁

Wat een feest al die freakacties zo vroeg in het jaar! Al 2 jaar met veel plezier de bestelling van de freakactie opgehaald hier, daar komt zeker een 3e jaar bij! Ik ben benieuwd

Ja de NL importeurs proberen wat markt te veroveren op de spielwarenmesse in Neurenberg begin februari. Lesli is de enige die het een klein beetje gelukt is inmiddels maar de rest zal het moeten afleggen tegen de grote duitse jongens.. en terecht.

Gelukkig maar want ze moeten zich gewoon op NL blijven richten en vechten voor de NL markt want met DE gaan ze zich niet redden.

Ben benieuwd naar de opening! Heb er zin in :D

Ja Ja, het zit er aan te komen dat ik het topic 2025 ga openen. Dus slotje of niet, je ontkomt er niet aan JanFireman. Ik weet wat er online gaat komen en dat is nog redelijk wat... 😈 Maar laat me even alles rustig voorbereiden 👻😂 vandaag een beginnetje gemaakt en het blijft niet onopgemerkt zo blijkt haha.

Zal jullie besparen om constant op de F5 knop te gaan rammen dit weekend. Ik mik op livegang volgende week en zal gelijk aan vorig jaar de actieprijzen in laten gaan op een vooraf aangekondigd tijdstip. Meer over hoe en wat volgt sowieso in het 2025 topic.
Jan/Granddessert, een deel van mijn budget is inmiddels richting Breda en Amersfoort gegaan. Over drie dagen gaat er weer een freakshop open, wanneer ga jij online?

Back
Bovenaan