[Freakactie 2023] Vuurwerkperdoos.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De karton inhoud is veranderd ipv 12 in een karton nu 6 stuks dus voor 180 heb je in dit geval 2 karton ( misschien wel handig dat je dat erbij vermeld :wink:
Ik kan hier wel op inhaken, een karton big 19 van rubro (dus zowel valk 19 als lucky nr 19) weegt uit mn hoofd 29 of 30 kilo inclusief kooi.

Ik ga er dan ook vanuit dat deze nog steeds in kooi komt per 6 nu wat wel logischerwijs de prijs iets omhoog haalt als je voor dezelfde set (12 stuks) dus nu 2x een kooi nodig bent en het dubbele aan dozen.

Of zie ik dit verkeerd iemand die dit kan beamen.

Hebben de 25sh valk cakes (bomb super assorti) minder kruit of een kleiner caliber dan de 20 sh (bunga) variant? Aangezien de prijs van de 20sh hoger is.

Hebben de 25sh valk cakes (bomb super assorti) minder kruit of een kleiner caliber dan de 20 sh (bunga) variant? Aangezien de prijs van de 20sh hoger is.
Ja dit vind ik ook vreemd. Het lijkt erop dat de 20 shots variant de vervanger is voor de 16 sh (bombs assorted) en de 25 shots de vervanger is voor de 19 shots (bunga cakes)
De 16 sh variant was voorheen altijd goedkoper dan de 19 sh variant.
Maar heb contact gehad met valk en werd mij verteld dat juist de 25 sh. Variant de vervanger is van de 16 sh. En de 20 sh. variant de vervanger van de 19 sh. Enkel het aantal shots t.b.v. de stabiliteit zijn aangepast en de cakes zouden hetzelfde moeten zijn.
Dus met andere woorden de bomb assortie heeft 9 shots erbij gekregen en de bunga 1 shot.
Als de cakes zoals gezegd hetzelfde zijn, zou dit betekenen dat de 20 sh variant 157 gram heeft. En de de 25 sh variant 160 gram.

Dus de vervanger van de bombs assorted hebben meer kruit, meer schoten, en zijn toch goedkoper dan de vervanger van de bunga cake

Laatst bewerkt:
Jammer dat de tijden van VWPD zijn veranderd, als ik naar wat jaren terug kijk dan had je echt vuurwerk per doos. Diverse soorten cakes die je in doos met kooi kon kopen. Je kon het zo gek niet verzinnen of je het was er wel. Van groot tot klein. Ik mis dat wel, wellicht is VWPD niet meer zo speciaal voor mij en is het onderscheidende tov andere sites er niet meer zo aanwezig.

Hoi toffe acties ! Ben benieuwd naar de sky hawk 100 shots 200 en 300 shots wat de gewichten zijn en naar de megaflowers 144 shots. Kortom jullie eigen import ben benieuwd naar de specificaties :D

1e bestelling weer gedaan en er zullen er nog meer volgen.

De red en bleu maroon, komen hier nog specificaties of een filmpje van beschikbaar?

Als ik moet gokken zou ik zeggen dat het een variant op de Boom! (https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?64187-Boom!-*NIEUW-2023*) is.
De Boom! is makkelijk op te schalen van 48 naar 144 schoten (Boom! 3x) en de hoogte komt overeen.

Maar nogmaals, dat is een gok en het zou zomaar kunnen zijn dat ze cakes speciaal voor Valk zijn gemaakt.

@Marcel, kan jij hier iets over zeggen?

Ik denk sowieso niet voor valk alleen aangezien de driesprong hem ook heeft in het assortiment. Wellicht hebben een paar grote winkels met elkaar een lijn ingekocht?

Weet iemand iets over wat er gebeurt bij een eventueel verbod? Denk niet dat dit zal gebeuren maar just in case.

De reguliere site van Valk is zo te zien ook al 'under construction'. Staan al heel wat nieuwe producten op zie ik! :handsup:

Weet iemand iets over wat er gebeurt bij een eventueel verbod? Denk niet dat dit zal gebeuren maar just in case.

Die komt er dit jaar gewoon niet, punt. En als er onverhoopt toch een corona2.0 de kop op steekt met bijbehorende lockdowns wordt er gewoon vuurwerk afgestoken gok ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan