[Freakactie 2023] Vuurwerkperdoos.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je toevallig hier nog wat info over Marcel?

is er toevallig ook al wat bekend of/wanneer er meer info/filmpjes komen van de eigen import boxen?

We wachten op dit moment met smart op de filmpjes en verdere info om te vermelden .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Alle (actie-)voorraad van de Caïro Crackling op?
Ik had vandaag eindelijk een avond vrij om er eens goed voor te gaan zitten, zijn alle Caïro Crackling’s voor mijn neus weg gekaapt :cry:

Alle (actie-)voorraad van de Caïro Crackling op?
Ik had vandaag eindelijk een avond vrij om er eens goed voor te gaan zitten, zijn alle Caïro Crackling’s voor mijn neus weg gekaapt :cry:
Was te verwachten, was top cake van het jaar en een doosje was prima geprijsd.

Ik hoop dat de Cairo crackling nog terug komt. Had hier ook mijn oog op laten vallen. Maar even afwachten

Update heb even gemaild en er word aangeven dat het nog terug komt even de website in de gaten houden.

Laatst bewerkt:
Goedenmiddag

De Cairo crackling word wel weer aangevuld dus niet getreurd, houd de site in de gaten.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Jammer dat de big 19 zo'n enorme prijsstijging heeft ondergaan.
6 stuks voor 89,95. terwijl de prijs eerder altijd varieerde voor 12 stuks tussen de 110-120,-.

Jammer dat de big 19 zo'n enorme prijsstijging heeft ondergaan.
6 stuks voor 89,95. terwijl de prijs eerder altijd varieerde voor 12 stuks tussen de 110-120,-.
Misschien waren ze vorig jaar wel heel scherp geprijsd? Vind in deze tijd nog maar eens zo’n setje voor 90 euro :wink:

Besef wel dat je 114 schoten 30 mm krijgt voor 89 euros, lijkt mij vrij goedkoop gezien de gemiddelde prijs van een 100 schots 30mm blok (130-140 euro voor nieuwe import)

Besef wel dat je 114 schoten 30 mm krijgt voor 89 euros, lijkt mij vrij goedkoop gezien de gemiddelde prijs van een 100 schots 30mm blok (130-140 euro voor nieuwe import)

De kwaliteit van deze cakes komt echt niet in de buurt van een gemiddeld 30 mm blok of assortimenten zoals Disturbed.

Mijn eerlijke mening is dat vwpd me dit jaar zwaar tegen valt en ik dan ook niet de rit naar het oosten maak helaas. Over de big19 is al het nodige gezegd, maar ook diverse compounds die flink duurder zijn dan in bv het zuiden van het land, zoals de tomahawk en evolution boxen.

Jammer maar helaas.

Ik twijfel nog. Meer vanwege de Pokke afstand. Vorig jaar wel bezocht maar wat een rit is dat toch vanuit midden Nederland. 1 pluspunt is dat ze wel de strong celebration hebben en die wil ik graag een keer meemaken. De rest van het assortiment en de prijs kun je in meerdere regio s ook wel krijgen. Als de strong celebration dichter bij huis te krijgen is dan valt vwpd af voor mij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan