[Freakactie 2023] Vuurwerkperdoos.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De locatie in Geesteren is top met toppers achter de balie. Ik was er de 28ste om 07:00 en kon direct mijn bonnen inleveren. Hopelijk blijft dit concept nog lang bestaan!

Laatste keer dat ik hier bestelde was toen er nog in Nijverdal afgehaald moest worden. Daar had ik nog wel eens iets op aan te merken. Ik kan niet anders zeggen dan dat het top geregeld was in Geesteren. Zoals anderen al opmerkten was er voldoende personeel dat zelfs meeliep naar de auto. Binnen vijf minuten weer in de auto zitten met een complete bestelling is zeker voor herhaling vatbaar. Hopelijk gaat de online shop snel weer open.

Ook dit jaar weer top geregeld. In geesteren en in nijverdal weer keurig mijn bestelde dozen ontvangen.

Goedenavond members/freaks

Fijn te horen en te lezen dat er weer zoveel positieve reacties zijn op onze vpd vestiging, ons team heeft weer hun best gedaan voor jullie en wij achter de schermen ook.

We zijn voornemens de site dit jaar weer eerder online te zetten ( de vragen komen alweer binnen rollen via de mail) dus we houden jullie op de hoogte en zien jullie dit jaar graag weer terug.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Hier de 30ste rond 17:30 voor het eerst geweest!
Was lekker rustig en de bestelling stond zo in de auto , mede door de jongens daar!
Nog even praatje gemaakt en toen weer terug naar Brabant !
Ik kom hier graag weer terug ook al moet ik er een stukje voor rijden. Ook alles netjes geleverd en ruim op tijd aangegeven als iets niet was. Klasse jongens ! Tot eind december weer !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan