Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Peter, gezien en we komen ASAP bij je terug!
Super FatAzz! Tot de verkoopdagenOok bestelling gedaan hier, leuke boxen voor redelijke prijzen en voornamelijk artikelen die ik nog nooit heb gehad, dus dat is sowieso leuk!
Hoi Zemmer, losse acties zullen we ook nog wel mee komen. Zullen die hier steeds posten.De boxen actie is verleidelijk maar het budget is zo goed als op. Ik ben wel benieuw wat jullie nog extra in de actie gaan gooien
Hee BlackJack, dankjewel! Voor liefhebbers door liefhebbersMooie actie zeg, zeker met die extra gratis box! Is even kijken of ik nog wat moois kan scoren!
Heee Peter, inmiddels geregeld. Zie je al sterretjes?Dankje, ik zie je reactie graag tegemoet!
En een 30mm kaliber box om niet te vergeten natuurlijkMooie actie, goeie prijzen en dan nog die gratis box er bij.
Haha! Nogmaals hartelijk dank!Heee Peter, inmiddels geregeld. Zie je al sterretjes?![]()
Thanks Pyromun! Jammer dat je budget er al door is haha. Zal kijken of we begin 2024 meteen live kunnen met het assortiment en de voorraad wat we dan nog hebben. Lastige was dit jaar dat iedereen leeg was, inclusief de importeur en we dan met zo'n onfatsoenlijk assortiment live moesten, daar hadden we geen indruk mee gemaaktTop(boxen)actie! De prijzen zijn over het algemeen al goed, soms zelfs echt scherp vergeleken met elders. En dan daar bovenop nog een gratis box, dikke prima. Als je dan het voordeel van de gratis box doorrekent bij de aangeschafte boxen kom je echt op haast ouderwetse freakprijzen uit. Op die manier kun je de Tycoon bijvoorbeeld al voor onder de €100 op het lijstje bijschrijven, waar zie je dat nog?
Het is dat ik voor dit jaar echt klaar ben, maar de bestelling voor volgend jaar staat in potlood alweer klaar hoor![]()
Dank voor de suggesties. Kan verklappen dat er wel een paar cakes bij zitten die terug zullen komen in de actie later dit jaar.Ik heb nog wel een paar suggesties voor cakes die in de actie mogen van mij:
Silver salute, The aftermath, Container load, Mayday, Outcast, Sun warrior, King crackling en Red alert (vooral de laatste 2 en VOORAL die laatste)
Super rollingthunder, tot de verkoopdagen!Yes eerste keer besteld bij jullie! Top actie van de 3 boxen + gratis box.