Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die geven we niet prijs - maar het is geen pruttelbakkie![]()
Klopt jij had de laatste te pakken - je had niet veel later moeten zijn ZemmerJezus volgens mij heb ik de laatste 25mm box besteld, hij is nu al uitverkocht. Overigens ook nog de mystery cake genomen (ik gok op de ''afleiding'')
Hee Rolling Thunder, super tof natuurlijk om hier een populaire bak in te stoppen, maar wij hopen juist te verrassen met artikelen die over het algemeen nog niet zo veel gekocht zijn dit seizoen. Mocht je nu echt iets dubbel te pakken hebben en dit absoluut niet willen, denken we altijd mee voor een oplossing!Oef. Dit is interessant alleen wel een risico dat het 1 van de boxen is die ik al besteld heb… of kan het ook een artikel zijn wat jullie niet online hadden staan?
Nu moet ik oppassen met wat ik zeg want er zijn absoluut wel gave 20mm blokjes aan te wijzen. Maar ik snap wat je bedoelt dus wat gaat het worden? Pak je hem mee of niet?Bij mij pruttelt alles onder de 25 mm he![]()
Tot de 30ste Damian!Thanks! 3 compounds en 1 van elke mystery deal vastgelegdtot de 30ste
Jammer dat je te laat was voor de 25mm box Slick Luke. Je gaat geen spijt krijgen van de switch naar de 30mm. Ik ben benieuwd naar je reactie zodra die er uit isNu al te laat voor de 25mm.... :(.
Naja, dan maar de 30mm en de cake besteld!
Ik zet in op de Dekoy en Devine Intervention
Ja snap ik.Ik denk dat je gelijk hebt, ben zelf erg benieuwd naar de 25mm box.
Slick Luke, je loopt een paar posts achterJa snap ik.
Wellicht Skyward of Twilight
Ik zie het. Naja, toch enigszins goed gegokt, haha! €60,00 is best goed voor de twilight. Leuke aanwinst voor de kopers!Slick Luke, je loopt een paar posts achter![]()