[Freakactie 2023] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jezus volgens mij heb ik de laatste 25mm box besteld, hij is nu al uitverkocht :bonk:. Overigens ook nog de mystery cake genomen (ik gok op de ''afleiding'')

Nu al te laat voor de 25mm.... :(.
Naja, dan maar de 30mm en de cake besteld!
Ik zet in op de Dekoy en Devine Intervention

Dat ging rap! De Mystery box 25mm is er nu al uit! Ik wilde jullie toch niet langer in spanning houden, dus toch nog even achter de computer gekropen nu vrouw en dochter op bed liggen.

De Mystery box 25mm = de Twilight van de Poema lijn met 75 shots. Vorig jaar kon die officieel door de eerste liefhebbers van ons worden afgestoken en die is zo ver ik heb kunnen teruglezen wel goed ontvangen. Hoop dat iedereen er blij mee is, zeker voor deze prijs :D

Hopelijk geeft dit voldoende vertrouwen zodat de 30mm mystery box en mystery cake er ook nog dit weekend uit gaan! Doe je zelf nou niet te kort en pak ze mee zou ik zeggen :droolthum

donadoni_post_vwc_mysterydeal_twilight.jpg

Oef. Dit is interessant alleen wel een risico dat het 1 van de boxen is die ik al besteld heb… of kan het ook een artikel zijn wat jullie niet online hadden staan?
Hee Rolling Thunder, super tof natuurlijk om hier een populaire bak in te stoppen, maar wij hopen juist te verrassen met artikelen die over het algemeen nog niet zo veel gekocht zijn dit seizoen. Mocht je nu echt iets dubbel te pakken hebben en dit absoluut niet willen, denken we altijd mee voor een oplossing!

Nu al te laat voor de 25mm.... :(.
Naja, dan maar de 30mm en de cake besteld!
Ik zet in op de Dekoy en Devine Intervention
Jammer dat je te laat was voor de 25mm box Slick Luke. Je gaat geen spijt krijgen van de switch naar de 30mm. Ik ben benieuwd naar je reactie zodra die er uit is :handsup:

Ben iets te veel verwend door een andere shop dus zat op iets onrealistisch te gokken, maar ik vind twilight opzich nogsteeds een leuke bak voor €60 (En ik had nog 0 producten met spinners dus eigenlijk wel fijn dat ik die nu heb :D)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan