ArgentoVuurwerk
VWC lid
Toch ff drie compounds meegepakt ben benieuwd naar deze !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tof ArgentoVuurwerk en tot de verkoopdagen!Toch ff drie compounds meegepakt ben benieuwd naar deze !
Thanks Frederik en tot de verkoopdagen!Vorig jaar voor het eerst hier wat gekocht. Mooi aanbod en prima prijzen. Ook wat andere producten dan ik hier in de regio (Zoetermeer) tegenkom. Alles netjes conform bestelling en onbeschadigd uitgeleverd gekregen. Net maar weer een bestelling geplaatst.
Heee Zemmer, stuur je ons een pm of bericht aan [email protected]? En laat je dan even weten onder welke naam en mailadres je de bestelling hebt geplaatst? Dan kunnen we het even nakijken. Fijne avond ��Heb deze ook gelijk besteld
Is nu 2 dagen later en heb nog geen mail ontvangen wat ik niet perse onrust gevend vind, maar ik merk ook dat de bestelling niet terug is te vinden in de bestel geschiedenis van mijn account... (het bedrag is wel afgeschreven van mijn rekening)
Heee Zemmer, stuur je ons een pm of bericht aan [email protected]? En laat je dan even weten onder welke naam en mailadres je de bestelling hebt geplaatst? Dan kunnen we het even nakijken. Fijne avond ��
Zin in de mystery deal![]()
Die vorige week werd aangekondigd. Zou een dezer dagen online moeten komen.Welke mysterydeal?
Die vorige week werd aangekondigd. Zou een dezer dagen online moeten komen.
Thanks Zemmer om hier nog even jouw ervaring met onze service te delen!Oh die had ik ook helemaal gemist, ben benieuwd!
Mijn probleempje met gebrek aan bevestiging is trouwens netjes opgelost. Geld is teruggestort en ik heb gewoon opnieuw besteld. Omdat ik een inmiddels verlopen kortingscode had gebruikt werd die eenmalig weer geactiveerd voor mij. Top service!
Die geven we niet prijs - maar het is geen pruttelbakkieHoeveel mm is de mystery cake ?