[Freakactie 2023] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemiddag vuurwerkliefhebbers!

Even een ander soort post... De Maximizer dubbele compound box is wat ons betreft ondergewaardeerd. Miste ook nog een goed straatfilmpje, misschien daarom? Wij hebben deze zelf geschoten afgelopen oud en nieuw en dit was één van de toppers! Filmpje kan je hieronder zien.

Bij ons nog in de ACTIE: Maximizer dubbele compound box met 301 shots en 25mm tubes. Verschillende effecten met veel blauw/paars maar ook glitter, crackling, leuke variatie met tails en wat een lekker tempo! Nu nog €249,95 i.p.v. €359,95 ERP! En het mooie is, hij doet mee met de gratis boxen actie (zie hierboven en de shop)

PS Er stond veel wind maar hij houdt zich goed, er staat bovendien een klein bakje naast met voornamelijk tails uit Duitsland. Enne let niet op ons :bonk:

Goedemiddag allemaal!

Pak jij deze weekendkraker mee? :devil:

ACTIE: King Crackling 80 shots met één en al crackling-chaos! Nu met kortingscode " VWCKRAKER " kan je 1 King Crackling aanschaffen voor €27,95 i.p.v. €44,95! De beschikbaarheid is gelimiteerd tot 10 orders.

De actie loopt t/m zondag of tot uitverkocht. De korting wordt automatisch toegekend bij het invullen van de kortingscode in de winkelmand KLIK HIER EN BESTEL!

Maximaal 1 per klant! Minimale bestelwaarde van €30,- per order blijft altijd van toepassing.

Goed weekend allemaal!

PS Volgende week zal ik een mystery-deal aanmaken. Benieuwd wie we allemaal gaan verrassen :D

donadoni_post_vwc_kingcrackling.jpg

Vorig jaar voor het eerst hier wat gekocht. Mooi aanbod en prima prijzen. Ook wat andere producten dan ik hier in de regio (Zoetermeer) tegenkom. Alles netjes conform bestelling en onbeschadigd uitgeleverd gekregen. Net maar weer een bestelling geplaatst.

Heb deze ook gelijk besteld :thumbup:

Is nu 2 dagen later en heb nog geen mail ontvangen wat ik niet perse onrust gevend vind, maar ik merk ook dat de bestelling niet terug is te vinden in de bestel geschiedenis van mijn account... (het bedrag is wel afgeschreven van mijn rekening)

Laatst bewerkt:
Vorig jaar voor het eerst hier wat gekocht. Mooi aanbod en prima prijzen. Ook wat andere producten dan ik hier in de regio (Zoetermeer) tegenkom. Alles netjes conform bestelling en onbeschadigd uitgeleverd gekregen. Net maar weer een bestelling geplaatst.
Thanks Frederik en tot de verkoopdagen!

Heb deze ook gelijk besteld :thumbup:

Is nu 2 dagen later en heb nog geen mail ontvangen wat ik niet perse onrust gevend vind, maar ik merk ook dat de bestelling niet terug is te vinden in de bestel geschiedenis van mijn account... (het bedrag is wel afgeschreven van mijn rekening)
Heee Zemmer, stuur je ons een pm of bericht aan [email protected]? En laat je dan even weten onder welke naam en mailadres je de bestelling hebt geplaatst? Dan kunnen we het even nakijken. Fijne avond ��

Oh die had ik ook helemaal gemist, ben benieuwd!

Mijn probleempje met gebrek aan bevestiging is trouwens netjes opgelost. Geld is teruggestort en ik heb gewoon opnieuw besteld. Omdat ik een inmiddels verlopen kortingscode had gebruikt werd die eenmalig weer geactiveerd voor mij. Top service!

Goedemiddag allemaal,

De beloofde Mystery Deals staan live :thumbsup:

Volgens mij hoef ik het principe niet uit te leggen gezien de reacties en eerdere Mystery Deals van onze collega's... Maar we maken het officieel: onze 3 Mystery Deals zijn live en je weet dus niet wat je koopt. Een gok die je graag neemt en heb je vertrouwen in een mooie value-for-money óf shop je toch liever zelf je assortiment samen? Wij zijn in ieder geval overtuigd van deze producten en zijn benieuwd hoe snel ze er uit vliegen.

We hebben beschikbaar: 12x Mystery Cake, 8x Mystery Box 25mm en 6x Mystery Box 30mm. Zodra uitverkocht, zullen wij het 'mysterie' bekend maken d.m.v. een post. Enige wat we verklappen zijn de tubegroottes van de boxen. Wie durft? :bonk:

De actie loopt tot uitverkocht en maximaal t/m 12 november. Let op! Je kunt per klant elke Mystery Deal maximaal 1x bestellen. Dus geen 2 mystery cakes, maar wel 1 mystery cake, 1 mystery box 25mm en 1 mystery box 30mm. We zullen dit achteraf controleren, zodat zo veel mogelijk liefhebbers een kans krijgen. KLIK HIER EN BESTEL!

LAATSTE KANS FREAKPRIJZEN
Voor de oplettende kijkers: sommige producten zijn reeds in prijs gestegen, maar volgende week maandag en/of dinsdag gaan onze prijzen opnieuw flink omhoog. Profiteer dus nog dit weekend van onze lagere prijzen. We zullen er nog wel wat losse acties ingooien, en onze gratis boxenactie blijft ook nog wel even online :blink:

We zijn benieuwd wat jullie denken dat deze mysteries zijn, fijn weekend! :p

donadoni_post_vwc_mysterydeal.jpg

Oh die had ik ook helemaal gemist, ben benieuwd!

Mijn probleempje met gebrek aan bevestiging is trouwens netjes opgelost. Geld is teruggestort en ik heb gewoon opnieuw besteld. Omdat ik een inmiddels verlopen kortingscode had gebruikt werd die eenmalig weer geactiveerd voor mij. Top service!
Thanks Zemmer om hier nog even jouw ervaring met onze service te delen!

Oef. Dit is interessant alleen wel een risico dat het 1 van de boxen is die ik al besteld heb… of kan het ook een artikel zijn wat jullie niet online hadden staan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan