[Freakactie 2023] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook bestelling gedaan hier, leuke boxen voor redelijke prijzen en voornamelijk artikelen die ik nog nooit heb gehad, dus dat is sowieso leuk!

De boxen actie is verleidelijk maar het budget is zo goed als op. Ik ben wel benieuw wat jullie nog extra in de actie gaan gooien

Top(boxen)actie! De prijzen zijn over het algemeen al goed, soms zelfs echt scherp vergeleken met elders. En dan daar bovenop nog een gratis box, dikke prima. Als je dan het voordeel van de gratis box doorrekent bij de aangeschafte boxen kom je echt op haast ouderwetse freakprijzen uit. Op die manier kun je de Tycoon bijvoorbeeld al voor onder de €100 op het lijstje bijschrijven, waar zie je dat nog?

Het is dat ik voor dit jaar echt klaar ben, maar de bestelling voor volgend jaar staat in potlood alweer klaar hoor :wink:

Top(boxen)actie! De prijzen zijn over het algemeen al goed, soms zelfs echt scherp vergeleken met elders. En dan daar bovenop nog een gratis box, dikke prima. Als je dan het voordeel van de gratis box doorrekent bij de aangeschafte boxen kom je echt op haast ouderwetse freakprijzen uit. Op die manier kun je de Tycoon bijvoorbeeld al voor onder de €100 op het lijstje bijschrijven, waar zie je dat nog?

Het is dat ik voor dit jaar echt klaar ben, maar de bestelling voor volgend jaar staat in potlood alweer klaar hoor :wink:
Thanks Pyromun! Jammer dat je budget er al door is haha. Zal kijken of we begin 2024 meteen live kunnen met het assortiment en de voorraad wat we dan nog hebben. Lastige was dit jaar dat iedereen leeg was, inclusief de importeur en we dan met zo'n onfatsoenlijk assortiment live moesten, daar hadden we geen indruk mee gemaakt :no:

Bijna weekend - maar moest natuurlijk eerst nog even een leuke aanbieding voor jullie bedenken...

Omdat het vrijdag de 13e is...?

Let op, beperkte actie!

ACTIE: Cool Beauty 44 shots waaiercake met mooi felle kleuren, tails en blink-effecten - met kortingscode " FRIDAY13 " kan je 1 Cool Beauty aanschaffen voor €22,50 i.p.v. €39,95! De beschikbaarheid is gelimiteerd tot 13 orders.

De actie loopt t/m zondag of tot uitverkocht. De korting wordt automatisch toegekend bij het invullen van de kortingscode in de winkelmand KLIK HIER EN BESTEL!

Maximaal 1 per klant! Ik kan hier op voorhand geen controle op zetten maar kan dit natuurlijk wel achteraf controleren. De ene actie slaat meer aan de ander en hierbij dus ook alvast voor toekomstige deals: geef iedereen de kans en ga niet losse orders maken omdat je de deal van het moment vaker dan één keer wilt scoren. Ja er komen dus meer deals aan en we zullen ook steeds aangeven of een code maximaal 1 keer per klant gebruikt kan worden :wink:

Minimale bestelwaarde van €30,- per order blijft wel gewoon van toepassing - maar je kunt vast nog wat leuks vinden in onze shop mocht je deze willen meepakken.

Goed weekend allemaal! :biertje:

donadoni_post_vwc_coolbeauty.jpg

Ik heb nog wel een paar suggesties voor cakes die in de actie mogen van mij :p:
Silver salute, The aftermath, Container load, Mayday, Outcast, Sun warrior, King crackling en Red alert (vooral de laatste 2 en VOORAL die laatste :wink:)

Ik heb nog wel een paar suggesties voor cakes die in de actie mogen van mij :p:
Silver salute, The aftermath, Container load, Mayday, Outcast, Sun warrior, King crackling en Red alert (vooral de laatste 2 en VOORAL die laatste :wink:)
Dank voor de suggesties. Kan verklappen dat er wel een paar cakes bij zitten die terug zullen komen in de actie later dit jaar.

Boxenactie en prijsupdate

Boxenactie en prijsupdate

Goedemiddag allemaal!

Leuk om te zien dat onze actie goed wordt ontvangen. Hieronder nog even een keer uitgelicht en visueel gemaakt met een plaatje.

Dus... Koop 3 showboxen en ontvang de nieuwe 30mm compoundbox Hysteria van Wolff vuurwerk (63 shots) helemaal GRATIS. Voorwaarden en welke boxen meedoen, vind je op de webshop.

Verder kan ik aangeven dat wij in de loop van deze week de prijzen van verschillende items weer wat zullen verhogen. Verwacht in ieder geval geen scherpere acties, behalve gelimiteerde bonusaanbiedingen die we hier zullen posten. Langzaam aan werken we richting 31 december!
https://donadonivuurwerk.nl/

donadoni_post_hysteria_gratis_box.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan