Ben inmiddels wel benieuwd naar dat cadeau eigenlijk. Iemand een foto misschien?[/QUO
Cruel Cannon met embleem van hun erop.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ben inmiddels wel benieuwd naar dat cadeau eigenlijk. Iemand een foto misschien?[/QUO
Nice! Leuk cadeautje![]()
Ik was binnen 20 min weg. Super geregeld. Volgend jaar bestel ik alles bij jullie en een lokale dealer. Andere winkels mogen leren van jullie geleverde service.
Ik weet niet wie ik sprak een paar uur geleden, maar ik had tegen hem gezegd dat ik nog even terug zou komen om wat bij te kopen. Wilde eerst de auto laden, maar erna besloot ik toch maar niks bij te halen. Bericht voor hem: thanks voor je hulp man. Kon direct aan jou zien dat het allemaal wel gecontroleerd was en wel correct zou zijn. Heb zelf niks gecontroleerd en je kwam chill over.
Vuurwerk Huizen, bedankt en tot volgend jaar. Grotendeels van mijn budget gaat naar jullie.
Welke kleur trui had ie aan?
Weet ik niet meer haha. We hebben het kort gehad over een andere winkel en de hl15 die niet uitgeleverd was
Rose ???????
Groot compliment voor deze winkel. Naar mijn idee een van de beste winkels voor de liefhebber, geen vraag is te gek, de service via mail is altijd top. Bestelling netjes compleet meegenomen en nog een presentje, hopelijk gewoon weer tot volgend jaar!