[Freakactie 2022] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanochtend op bezoek geweest in Huizen. Het was even wachten op Rubro met de immortal gold, maar na 15 minuten was de bus er. Leuk om Avalanche even gesproken te hebben en nog bedankt voor de koffie. Succes met de verkoop verder.

Geen idee waar dat cadeautje eventueel voor was (doorschuiven ?), maar ik was al lang blij dat alles er was.

Laatst bewerkt:
Vanmorgen ook in huizen geweest was erg druk:yes: Helaas was mijn redwire autograph nog onderweg hierover word ik nog gebeld. Verder super blij met de screams:D

Gisteravond geweest om een uur of 8 De uitputting was te zien aan de jongens ;) Zelf wat kooien los getrokken vandaag pff respect voor jullie wat een werk. Moest wel wat langer wachten maar dat is begrijperlijk na lezen bovenstaande uitleg. En de mannen voor mij met een vivaldi etc ;) Er ontbrak een product ( dacht ik) maar mss komt ie nog boven duiken tussen alle andere ;) bedankt voor het cadootje en tot volgend jaar.

Dammm wat een dag weer, het liep gelukkig een heel stuk beter vandaag, maar door de grote drukte konden we niet voorkomen dat de wachttijden opliepen helaas.
En daarnaast zijn er door drukte ook wel wat dingetjes niet goed gegaan, verkeerde items meegegeven aan de klant waardoor het bij de ander te kort was etc.
Dat hebben we liever helemaal niet, maar voor zover ik van de jongens heb gehoord hebben we dit met iedereen op een goede manier kunnen oplossen naar jullie tevredenheid.

Bedankt voor alle moeite! Vandaag alles opgehaald en alles is netjes afgehandeld. Maar 1 product was niet geleverd en dit is zeker goed opgelost! Het vuurwerk is het wachten waard en ik kom morgen nog even langs voor wat losse potten. Wat 500 grammers erbij is altijd goed.

Ging allemaal vlot en soepel rond 07:00. Dank voor de service en de koffie. Ook nog ff een extra 1.2" Ultimate Chry meegenomen voor een scherpe prijs. :)

Ik was binnen 20 min weg. Super geregeld. Volgend jaar bestel ik alles bij jullie en een lokale dealer. Andere winkels mogen leren van jullie geleverde service.

Ik weet niet wie ik sprak een paar uur geleden, maar ik had tegen hem gezegd dat ik nog even terug zou komen om wat bij te kopen. Wilde eerst de auto laden, maar erna besloot ik toch maar niks bij te halen. Bericht voor hem: thanks voor je hulp man. Kon direct aan jou zien dat het allemaal wel gecontroleerd was en wel correct zou zijn. Heb zelf niks gecontroleerd en je kwam chill over.

Vuurwerk Huizen, bedankt en tot volgend jaar. Grotendeels van mijn budget gaat naar jullie.

Ik was binnen 20 min weg. Super geregeld. Volgend jaar bestel ik alles bij jullie en een lokale dealer. Andere winkels mogen leren van jullie geleverde service.

Ik weet niet wie ik sprak een paar uur geleden, maar ik had tegen hem gezegd dat ik nog even terug zou komen om wat bij te kopen. Wilde eerst de auto laden, maar erna besloot ik toch maar niks bij te halen. Bericht voor hem: thanks voor je hulp man. Kon direct aan jou zien dat het allemaal wel gecontroleerd was en wel correct zou zijn. Heb zelf niks gecontroleerd en je kwam chill over.

Vuurwerk Huizen, bedankt en tot volgend jaar. Grotendeels van mijn budget gaat naar jullie.

Welke kleur trui had ie aan?

Groot compliment voor deze winkel. Naar mijn idee een van de beste winkels voor de liefhebber, geen vraag is te gek, de service via mail is altijd top. Bestelling netjes compleet meegenomen en nog een presentje, hopelijk gewoon weer tot volgend jaar!

Gisteren mijn bestelling laten afhalen, vandaag even zelf naar de winkel geweest om de sfeer te proeven :). Ondanks de drukte liep het goed door en petje af voor Patrick die in alle hectiek toch even een paar minuten de tijd nam om mij te woord te staan! Enorm bedankt voor het presentje en veel succes op de laatste verkoopdag toppers! :D

Patrick en team, bedankt voor de mooie vuurwerkjes. Ondanks dat ik hier een bestelling had met behoorlijk veel verschillende losse cake's en een paar compounds, stond alles eigenlijk vrij snel op de counter. En ook nog eens 100% score, zowel in producten als aantallen.

Cadeautje niet gekregen (ook niet om gevraagd), maar grootste cadeautje is dat Patrick altijd denkt in mogelijkheden en oplossingen. Ik ben die mafklapper met de Zena Snapte Box, die jij extra lang voor mij hebt bewaard.

Wens jullie voor morgen nog een goede verkoopdag toe, en al het goede voor het nieuwe jaar. En op zeker tot volgend jaar!

Weet ik niet meer haha. We hebben het kort gehad over een andere winkel en de hl15 die niet uitgeleverd was

Dat ben ik geweest ja. Leuk om mede-liefhebbers te spreken, en fijn dat ze allemaal hun weg weten te vinden naar o.a. Huizen.

Overigens wordt het échte werk achter verricht, waar het niet alleen fysiek zwaar is, maar ook een enorme operatie om alles soepel te laten verlopen!

Patrick, Ellen en team, geweldig hoe jullie het dit jaar hebben aangepakt. Dank voor het harde werken en dat jullie dit voor ons liefhebbers voor elkaar boksen. Qua beleving was dit top en ondanks een manco in de levering met een goed alternatief naar huis gegaan. Hopelijk tot volgend jaar! Goede jaarwisseling.

Helaas geen transbomber voor mij maar dat probleem heb ik altijd :cry: De mannen in huizen konden er totaal niets aan doen, distri dingetje.
Kon meerdere vervangers kiezen maar oa op aanraden van de heren daar een full assault meegenomen. Topbak! Mooie ghost effecten met oa snowghost. Helemaal blij.

Had toevallig een flash of the gods op de achterbank staan die nu dienst gaat doen als finalebak (ga wel ff eerst knutselen) :wink:

VW Huizen. Relaxte gasten, goede freakacties en breed assortiment. Een van de betere vw zaken in NL.

Kom volgend jaar absoluut weer langs :biertje:

Vandaag voor het eerst ook bij Huizen geweest voor het ophalen van de bestelling. Had verwacht dat het wat langer zou duren nav de berichten van Patrick, maar het was zo geregeld! Blokken op een meegenomen wagentje en de rest kon makkelijk vervoerd worden naar de auto in de fijne kratten. Wel zo handig in die kleine straatjes.

Patrick en het team waren druk bezig, dus verder niet gesproken. Nog wel kort staan praten met een forumlid, altijd leuk!

Bestelling niet heel goed gecheckt in de winkel maar alles was 100% compleet (en ontkooid!). Past helemaal in de lijn van de service van deze winkel door het jaar heen met een fantastisch aanbod en prima prijzen. Echt een liefhebberswinkel inderdaad, louter topspul.

Alle complimenten aan Patrick en het team! :thumbsup: Hoop dat jullie morgen na al dat buffelwerk er extra van kunnen genieten/ontspannen. Tot volgend jaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan