[Freakactie 2022] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Succes Patrick, bij deze alvast dank voor de mooie aanbiedingen, de goede service en de strakke communicatie! Wellicht tot morgen.

Er zijn niet veel zaken die er zo bovenop zitten als jullie.
Ik heb maar een paar dozen op te halen in Huizen maar ik kijk er al een paar maanden naar uit om ff op visite te komen :handsup:

Heel begrijpelijk Patrick en eigenlijk alleen maar goed nieuws dat het zo'n gekkenhuis is dat je tot dit besluit bent gekomen, nachtrust zeker nu ook belangrijk! Al zoveel goede acties, we mogen niet klagen :)

Ik kijk wel ff of er nog wat beschikbaar is de 30e en hoop je wellicht nog te zien dan.

Heel veel succes en dank voor de topservice!

Voor de vroege vogels vandaag en morgen, gelieve het verzoek eningzins aan onze buren etc te denken.
Dus graag niet teveel lawaai zo op de vroege morgen :wink: :holland:

Jammer van de actie maar heel begrijpelijk. Morgen hoor ik eigenlijk langs te komen maar wil graag een lusje extra maken vandaag. Enige kans dat er rond de middag nog het een en ander beschikbaar is en of dat het dan mogelijk is ?

Hé Patrick, bedankt alles stond netjes klaar…
en ik heb zelfs nog van jouw actie gebruik kunnen maken.
2 mega mines en een avalanche thunder los kunnen kopen

succes komende 3 dagen en een fijne jaarwisseling!

Net terug uit Huizen. Blijft een heerlijke winkel :) lekker rustig zo op de vroege ochtend. Voor mij iets te vroeg merkte ik, want nam bijna karton transbombers mee ipv transbomber champions edition haha, scherp Bas!

Goede kop koffie staan wachten op mijn bestelling. Snel nog Ultimate Chry meegepikt (waren er net nog genoeg).

Top service heren en succes de komende dagen!

Beste liefhebbers,

Vanwege vertraagde leveringen loopt het vandaag helaas niet zoals wij zouden willen en hoe jullie gewend zijn van hoe wij werken. Ik wil jullie vragen hier rekening mee te houden. Het kan zijn dat jullie iets langer moeten wachten op jullie bestelling. Gelukkig hebben wij koek en zopie staan om het leed iets te verzachten

Onze excuses voor het ongemak. We werken met het hele team kei en kei en keihard om de achterstand in te lopen, maar zijn helaas afhankelijk van leveringen van onze leveranciers.

Net even langs geweest om te bepalen of het gaat passen in 1 auto morgen (waarschijnlijk wel)
Leuk om avalanche te ontmoeten in de tussentijd! Tot morgen

Het was even wachten inderdaad. Maar wel gezellig en leuk opgezet allemaal. Succes vandaag het is druk genoeg.

Einde van vanmiddag hier m’n bestellingen opgehaald. Was weer super geregeld. Heb nog gebruik gemaakt van de Magnum actie en een presentje gekregen voor het doorschuiven van de bestellingen. Na een uurtje weer met een volle auto op weg naar huis. Bedankt en tot volgend jaar.

Nog even een berichtje vanuit mijn kant, vandaag verdient voor mij niet de schoonheidsprijs en hoe het gegaan is is niet hoe ik het normaal voor ogen zou hebben.
De wachttijden zijn te veel te ver opgelopen.

Dit is deels doordat de freakorders dit jaar veel meer waren en ook grotere orders, waardoor ik het achter niet goed kon bijbenen.
Daarnaast merkte wij dat de drukte bij de importeurs ook gigantisch was wat resulteerde in fouten met leveringen, leveringen die te vroeg waren waardoor je kluis stampvol ligt (en je het schompes zoekt naar items), leveringen die te laat kwamen of zelfs delen van leveringen welke we niet gehad hebben.

Mijn welgemeende excuses als jullie hier overlast door hebben gehad.

Patrick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan