[Freakactie 2022] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerste dag mogen werken hier, en heel wat forumleden gesproken. Niet alles ging zo soepel als gepland, vooral door wat verkeerde en verlate leveringen. Morgen weer vol goede moed de beuk erin!

Net langs geweest, ik moest even wachten maar netjes me spulletjes gehad.
Ook nog een losse Ultimate chry mee kunnen pikken voor de actie prijs!

Al met al fijne zaak en goed geholpen, volgend jaar zeker weer.

same, vandaag om 17:30 in Huizen wat spulletjes opgehaald, bestelling compleet en max 20 minuten gewacht. Gezellig muziekje erbij, goud. Losse verkoop lag er wel uit ivm computerstoring, ik begreep dat Driesprong hier ook last van had en Almere Haven idem. Tnx Patrick!

Het was inderdaad wat chaotisch rond 1730 a 1800 met ook nog een pinstoring. Hard gewerkt en kan me voorstellen na 3 dagen dat je iedereen kunt opgeven. Heb het presentje gemist, maar goed dat snap ik gezien de drukte. Fijn uiteinde gewenst daar!

Ik was er rond half 4 en toen werd het al flink drukker.
Werd verteld dat het wat langer kon duren.
Uiteindelijk viel het nog mee.
Kudos voor het rustig blijven en het harde werken van het team.
Kom zeker nog eens terug!

Ook rond half 6 mijn bestelling opgehaald. Het was inderdaad even wachten, maar dat is niet anders. Bestelling netjes meegekregen en tevreden. Bedankt en tot volgend jaar!

Zeer tevreden! Wel inderdaad iets langer moeten wachten dan gewend, maar dat was niet zo erg.

Ik baal wel dat ik de Unity of Lights niet mee heb kunnen krijgen. Ik heb gekozen voor geld terug/wachten of deze misschien nog een dezer dagen binnenkomt, want ik kom met alle liefde nog even langs als deze geleverd is. - Wordt de Unity of Lights nog geleverd?

Dank Patrick en team!

Wat een heerlijke winkel blijft dit toch, met een top team onder leiding van Patrick en Bas. Als je zelfs na een dag bikkelen nog even de tijd neemt om hier op het forum te reageren, is dat dikke klasse!!
Veel suc6 nog mannen de komende dagen!!! Thnx voor alles.
GR Lars

Bedankt Patrick en team!

Inderdaad nog nooit zo lang moeten wachten en ook het kadootje (met memorabel label zag ik bij een ander) ontbrak. Maakt allemaal niet uit, ook geheel geen excuses voor nodig. We weten allemaal waar we vandaan komen na 3 jaar wachten/2x een verbod en doorgeschoven bestellingen. Het is/was een zware bevalling maar het kind ziet er goed uit :) Bedankt voor ons op de hoogte houden hier en alle acties. Wat een betrokkenheid.
Wat mij betreft ben je de beste vuurwerkverkoper voor de liefhebbers van het jaar!

Het was bij mij nog even stressen vanwege een vermiste helft van een Triple X die na 2 uur is teruggevonden. Ding lag onder een kleedje in een auto.. Mede door hulp van jou en een medeforumlid heb ik een aantal mogelijkheden uit kunnen sluiten. Waardoor die uiteindelijk nog gevonden is. Afijn ik heb weer een mooi verhaal en de kruitstress is volledig opgemaakt, dus nu relaxt genieten van het vuurwerk.

Succes de komende dagen en een goede jaarwisseling!

Zeer tevreden! Wel inderdaad iets langer moeten wachten dan gewend, maar dat was niet zo erg.

Ik baal wel dat ik de Unity of Lights niet mee heb kunnen krijgen. Ik heb gekozen voor geld terug/wachten of deze misschien nog een dezer dagen binnenkomt, want ik kom met alle liefde nog even langs als deze geleverd is. - Wordt de Unity of Lights nog geleverd?

Dank Patrick en team!

Nee helaas neit, Gbv gaf aan deze niet meer te hebben ondanks dat ik ze pas in 2020 had besteld bij ze !! :bonk: :angry:

Mogguh op voor dag twee.. al denkt het lichaam dag 4 hahaha

Voor wie zijn presentje heeft gemist, als je vandaag of morgen nog in de buurt ben……..

Dan fixen we dat nog voor je.

Goedemorgen! Ik heb geen oog dichtgedaan door de adrenaline en ervaringen van gisteren. Super intens, naar machtig mooi! Op naar nog zo'n topdag!

Succes Avalanche en de andere crewleden van Team Huizen! Leuk je gisterochtend kort even gesproken te hebben! Hopelijk gaat alles wat chiller voor jullie.

Succes met de 2e verkoopdag allen! Ik was er gister avond even, en inderdaad even staan wachten, geen probleem waar mij betreft! Als op 1 afgekeurd artikel meegekregen, dus dik prima.

Mogguh! Mooie berichten, hard werken en toch niet kunnen slapen? Prachtig. Ben er iets voor 11 vandaag gok ik. Zin in, tot zo!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan