[Freakactie 2020] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Bredavuurwerk,

Bedankt voor de leuke acties weer.
Even een vraagje. Krijgen jullie de volgende producten nog binnen ?

- Spinner to white blink van broekhoff (pyroshow)
- Neon green peony van broekhoff (pyroshow) ( kom niet verder dan 2 stuks op jullie site )

- 1 van de waaiers van Eurostar ( Thunderstorm, Crackling Thunderstorm of de nieuwe variant whistle thunderstorm ? )

Komt de familie surprise van wolff nog terug?

In de loop van volgende week gaan we enkele items toevoegen. Grote kans dat er wat extra pyroshow op komt te staan. Ook kijken we dan of we familie suprise erop zetten. Deze komt wel zeker op onze reguliere site www.bredavuurwerk.nl

Zijn de tijdvakken rond 22:00 uur helemaal vol? Wil graag een bestelling plaatsen, maar ivm met andere bestellingen gaat me later afhalen niet lukken.

Edit: De jaarlijkse bestelling bij jullie is weer geplaatst. Ik heb jullie gemaild over de afhaaltijd.

Laatst bewerkt:
Gaan er ook nog tijdvakken de 30e open binnenkort boys?

Wie weet als bijna alles vol is.

Zijn de tijdvakken rond 22:00 uur helemaal vol? Wil graag een bestelling plaatsen, maar ivm met andere bestellingen gaat me later afhalen niet lukken.

Edit: De jaarlijkse bestelling bij jullie is weer geplaatst. Ik heb jullie gemaild over de afhaaltijd.

Uiterlijk morgen ontvang je een reactie op je e-mail.

@Bredavuurwerk,

Kan het zijn dat 23:59 tot 00:00 als tijdvak niet meer is te selecteren?

Bekijk bijlage 55793

Scherp. Dank voor het doorgeven. Normaal kunnen wij de blokken beheren. Nu lijkt het probleem bij de software bouwer te liggen. Zij hebben inmiddels aangegeven het z.s.m. op te lossen.

Bij serieuze interesse willen we die wel toevoegen, stuur ons even een PM.

Voor iedereen die nog mee wil profiteren van het gratis vuurwerk in de openingsactie, wacht niet te lang! Morgen, 6 oktober, exact om 23.59 eindigt de actie.

Ik was zojuist m'n lijst aan het afronden tot ik de prijzen van Evo producten veranderd zag zijn..

Betreft de Noi-Z / Branco / MEGA Willows.
Kunnen die nog 1x terug naar de prijzen van gisteren of is dat feestje afgelopen?

Kan ook een offerte indienen hoor gezien het 800+ is.
Mvg

Ik was zojuist m'n lijst aan het afronden tot ik de prijzen van Evo producten veranderd zag zijn..

Betreft de Noi-Z / Branco / MEGA Willows.
Kunnen die nog 1x terug naar de prijzen van gisteren of is dat feestje afgelopen?

Kan ook een offerte indienen hoor gezien het 800+ is.
Mvg

Hi, de prijzen hebben we noodgedwongen direct moeten aanpassen conform een standaard. Ik zou in jouw geval zeker even een offerte aanvragen?

Ik neem aan dat latere bestellingen gewoon aan de eerste bestelling worden toegevoegd?
Moest nu een ander tijdblok kiezen omdat zoals hierboven ook wordt aangegeven 23:59 tot 00:00 er niet meer bij staat.

Komt de crackling traum van cafferata toevallig nog in het assortiment?

Interessant product! Hier gaan we over nadenken! :)

Ik neem aan dat latere bestellingen gewoon aan de eerste bestelling worden toegevoegd?
Moest nu een ander tijdblok kiezen omdat zoals hierboven ook wordt aangegeven 23:59 tot 00:00 er niet meer bij staat.

Doen we zeker, overigens is het extra order blok weer beschikbaar.

Profiteer nog 11 uur van de openingsactie

De actie eindigt exact om 23:59! Dus be wise, protect your eyes... and buy smart! ;)

Krijg bovenop de scherpe ook nog eens gratis vuurwerk.

1 Vanaf € 150,00: BredaVuurwerk´s Big Boom (7 shots at once)
2 Vanaf € 250,00: Bonbridge’s Fast Willow (25 shots 25mm)
3 Vanaf € 350,00: BredaVuurwerk’s Crackling Wave (36 shots crackling/dahlia waaier 25mm)
4 Vanaf € 700: Skat Box (compound 75 shots 3x25sh 25mm compound)
5 Vanaf € 875: Ignite The Sky (compound - 100 shots 30mm)
6 Vanaf € 1000: Simply the Best (compound 100 shots 30mm)

Het extra blok is nog niet zichtbaar. Ook even in Edge geprobeerd i.v.m. cache maar zie hem dan ook niet ;)

Het extra blok is nog niet zichtbaar. Ook even in Edge geprobeerd i.v.m. cache maar zie hem dan ook niet ;)

Het extra order blok wordt nu weergegeven als 23:45 - 00:00. Dit is exact hetzelfde blok. De websitebouwer moet de 23:45 nog aanpassen in 23:59.

Dus je kunt gerust een tweede, derde, vierde order enzovoorts in het blok van 23:45 - 00:00 zetten. Of zie je dat blok ook niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan