pyro-freak
VWC lid
Goedenavond
Pangu staat inmiddels online en magnum volgd zsm.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Volgt er ook nog meer aan nieuwe artikelen van andere merken zoals bijvoorbeeld rubro en Mania?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Goedenavond
Pangu staat inmiddels online en magnum volgd zsm.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Goedemiddag Team Valk,
Komt MJB Box en Geisterblitz dit weekend bij vuurwerkperdoos online? Dan kan ik mijn bestelling afronden![]()
Hallo, wanneer komt er een film van de Rubro transbomber cakes ? Met name de laatste. Er gaan nu namelijk speculaties in het valk collectie topic.
Mvg![]()
https://forum.vuurwerkcrew.nl/showt...*NIEUW-2020*&p=1175616&viewfull=1#post1175616Goedenmiddag
Welke speculaties gaan erover dan ?.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Het zou echt zuur als de brocade crown 36sh geen all at once is. Daarvoor heb ik de cake juist gekocht. Vorig jaar ging dit ook al mis met een andere cake bij valk. Dat zou ook een all at once zijn, maar niet dus. Wel erg misleidend zo...
Volgt er ook nog meer aan nieuwe artikelen van andere merken zoals bijvoorbeeld rubro en Mania?
Verkopen jullie alleen de boxen van pangu? De losse cakes van pangu zijn namelijk ook wel leuk. Of komen deze dadelijk op de valk site?
De beschrijving van de Transbomber klopt trouwens niet, staat info van de transbomber xxl bij (zelfde geld voor specificaties/video)![]()
Ik ook, ik wacht nog steeds met bestellen. Dan neem ik deze meteen mee, als ik twee keer bestel krijg ik ruzie met mijn vrouwGoedemiddag,
Wanneer komen de Geisterblitz en MJB Box bij vuurwerkperdoos? Ik wil deze graag bestellen![]()
Hoe weten we straks wie de 2019 versie krijgt van de Geisterblitz en wie de Maniaversie? Ik kan aan de besteldatum aantonen dat ik de 2019 versie heb besteld. Als de doos/prijs ook verschilt maakt dat geen extra verwarring.