[Freakactie 2020] Valk vuurwerk /vuurwerk per doos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemiddag Team Valk,

Komt MJB Box en Geisterblitz dit weekend bij vuurwerkperdoos online? Dan kan ik mijn bestelling afronden:D

Goedenmiddag

Beide producten komen op de site te staan, maar dat gaat dit weekend nog niet worden.
Houd de site in de gaten ze staan er vanzelf bij op.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Hallo, wanneer komt er een film van de Rubro transbomber cakes ? Met name de laatste. Er gaan nu namelijk speculaties in het valk collectie topic.

Mvg:bye:

Verkopen jullie alleen de boxen van pangu? De losse cakes van pangu zijn namelijk ook wel leuk. Of komen deze dadelijk op de valk site?

Het zou echt zuur als de brocade crown 36sh geen all at once is. Daarvoor heb ik de cake juist gekocht. Vorig jaar ging dit ook al mis met een andere cake bij valk. Dat zou ook een all at once zijn, maar niet dus. Wel erg misleidend zo...

Het zou echt zuur als de brocade crown 36sh geen all at once is. Daarvoor heb ik de cake juist gekocht. Vorig jaar ging dit ook al mis met een andere cake bij valk. Dat zou ook een all at once zijn, maar niet dus. Wel erg misleidend zo...

In de startpost van dat topic staat: LET OP: SCHIET IN SALVOS (EDIT: 17-7-2020 op basis van importeursbezoek Rubro)
Het lijkt er dus op dat die film de juiste is voor de cake. (Dus salvo’s ipv all at once)

De beschrijving van de Transbomber klopt trouwens niet, staat info van de transbomber xxl bij (zelfde geld voor specificaties/video) :)

Hoe weten we straks wie de 2019 versie krijgt van de Geisterblitz en wie de Maniaversie? Ik kan aan de besteldatum aantonen dat ik de 2019 versie heb besteld. Als de doos/prijs ook verschilt maakt dat geen extra verwarring.

Hoe weten we straks wie de 2019 versie krijgt van de Geisterblitz en wie de Maniaversie? Ik kan aan de besteldatum aantonen dat ik de 2019 versie heb besteld. Als de doos/prijs ook verschilt maakt dat geen extra verwarring.

Het staat als het goed is duidelijk op de omdoos.
Rechtsboven zie je op het eind /19 staan, dit is het jaar.

1306.1570451910.jpeg.jpg

Ik zou er gewoon goed op letten als je hem uitgeleverd krijgt, dan komt het goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan