Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
goede avond,
ik ben opzoek naar de Mythology display box van Magnum ik heb hem ergens voorbij zien komen, maar ik kan hem niet vinden op de site?
mocht iemand een linkje hebben zou ik het heel fijn vinden deze wil ik namelijk heel graag hebben!!!
Kevin,
Konden jullie deze maar in de shop gooien
tot wanneer is de actie van de Azul en Brocade Blaster geldig ?
Boxen zoals Torrr noemt zijn helaas niet legaal in Nederland heb ik begrepen aangezien deze teveel gram per schot bevattenZou inderdaad mooi zijn als hier zulke funke of argento boxen verkocht gaan worden. Het zou moeten kunnen toch?
Boxen zoals Torrr noemt zijn helaas niet legaal in Nederland heb ik begrepen aangezien deze teveel gram per schot bevatten
Zal niet alle boxen zijn toch? ik zag dat pyroshop arentz ook sommige boxen verkoopt....Inderdaad, daarom schreef ik ook : konden jullie er maar aan komen![]()
Torr bedoeld de 100 shots compounds van Funke. Pyroshop Arentz verkoopt geen Funke 100 shots.
Er hebben wel degelijk 100Sh Funke blokken bij Arentz gestaan. Even snel, voordat we té off-topic gaan, kan iemand mij nog uitleggen waarom deze blokken niet zouden mogen? Missende mine? De "repen" die niet op zichzelf kunnen staan? Liefst in PM, dam vervuilen we de boel hier niet verder.![]()
Mooie winkel hé, die vuurwerkbunker... (hint)