[Freakactie 2021] Vuurwerkbunker.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
goede avond,
ik ben opzoek naar de Mythology display box van Magnum ik heb hem ergens voorbij zien komen, maar ik kan hem niet vinden op de site?
mocht iemand een linkje hebben zou ik het heel fijn vinden deze wil ik namelijk heel graag hebben!!!
Kevin,

goede avond,
ik ben opzoek naar de Mythology display box van Magnum ik heb hem ergens voorbij zien komen, maar ik kan hem niet vinden op de site?
mocht iemand een linkje hebben zou ik het heel fijn vinden deze wil ik namelijk heel graag hebben!!!
Kevin,

Je hebt een pm :wink:

Kruipt na maanden van zelfmedelijden uit zijn hol, maar ziet nu dat hij te laat is voor enkele mooie acties...

Na het debacle en de nog lopende motie (die het niet gehaald heeft) had ik niet verwacht dat de acties als paddenstoelen uit de grond zouden schieten zo vroeg in het jaar.
Toch maar weer eens wat vaker online komen

ACTIE UPDATE

De openingsacties van Vuurwerkplanet zijn ook via onze actiewebshops te bestellen:

Vuurwerkplanet - Ghettoblaster - van 119.50 voor 59.95
Zena - Original’s Brutal Box - van 124.20 voor 65.-
Redwire - Brocade Blaster - van 119.50 voor 59.95
Funke - Azul - van 139.50 voor 99.95

Daarnaast verwachten we deze maand nog een aantal leuke assortiment updates met jullie te kunnen delen! :handsup:

Torr bedoeld de 100 shots compounds van Funke. Pyroshop Arentz verkoopt geen Funke 100 shots.

Er hebben wel degelijk 100Sh Funke blokken bij Arentz gestaan. Even snel, voordat we té off-topic gaan, kan iemand mij nog uitleggen waarom deze blokken niet zouden mogen? Missende mine? De "repen" die niet op zichzelf kunnen staan? Liefst in PM, dam vervuilen we de boel hier niet verder. :)

Er hebben wel degelijk 100Sh Funke blokken bij Arentz gestaan. Even snel, voordat we té off-topic gaan, kan iemand mij nog uitleggen waarom deze blokken niet zouden mogen? Missende mine? De "repen" die niet op zichzelf kunnen staan? Liefst in PM, dam vervuilen we de boel hier niet verder. :)

Diverse van die producten voldoen niet aan de NL-richtlijnen en komen dus niet door een eventuele keuring. Dat is simpelweg de reden.

Arentz had ze als enige en zij zitten in de grensregio. Maak zelf de optelsom...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan