Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
kun je ook al een bon aanmaken dat ik cat. 1 kan bestellen van het bedrag wat er staat van cat. 2 zie nu nog mooie pareltjes tussen staan.
Gr. Robin
Ik heb je een mail gestuurd, toch een cat1 bestelling, je hebt een mooi assortiment.
Ik hoor het wel ����
Wat jammer dat wolff niet op tijd binnen komt.
Best bizar, je zou toch denken dat importeurs na vorig jaar, tijdig en meer dan genoeg cat1 inkopen?! Ik snap het even niet?
Het is tijdig en genoeg ingekocht, alleen is er een tekort aan lege containers waardoor het gewoon weg niet hier heen komt of niet op tijd helaas
Geloof je echt dit verhaal? Er waren altijd al een overschot aan containers, die werden zelfs gewoon zo verkocht, veel mensen hebben hier een soort van tiny huisje van gemaakt. Verder is er ook een enorm tekort aan toelevering van van alles en nog wat. Er is een politiek spel gaande wereldwijd, dat treft China en ook de export. We gaan het wel zien hoe dit allemaal afloopt.
Geloof je echt dit verhaal? Er waren altijd al een overschot aan containers, die werden zelfs gewoon zo verkocht, veel mensen hebben hier een soort van tiny huisje van gemaakt. Verder is er ook een enorm tekort aan toelevering van van alles en nog wat. Er is een politiek spel gaande wereldwijd, dat treft China en ook de export. We gaan het wel zien hoe dit allemaal afloopt.
Lege containers zijn er zat...in Europa, heb je verdacht weinig aan als je vracht vanuit China wilt versturen.Geloof je echt dit verhaal? Er waren altijd al een overschot aan containers, die werden zelfs gewoon zo verkocht, veel mensen hebben hier een soort van tiny huisje van gemaakt. Verder is er ook een enorm tekort aan toelevering van van alles en nog wat. Er is een politiek spel gaande wereldwijd, dat treft China en ook de export. We gaan het wel zien hoe dit allemaal afloopt.
Nieuw binnen in cat 1 uit de St8tment lijn, Tapas en Cintas
Beide bestelbaar via www.vuurwerkhuizen.nl of kom langs in de winkel!