[4K] Films Fallas 2019

Erg gaaf topic zo DarkSoul, had deze even gemist...
Plein blijft indrukwekkend, en met de looproute er achteraan heb je een ideale Fallas introductie!
Ongeveer dezelfde route als ik 4 jaar terug. Weinig veranderd dus in de tussentijd :thumbup:

Super beelden weer. Ik wil terug. ��

Waar had je die loop routes vandaan. Ik dwaalde maar gewoon wat rond. Wel genoeg gezien hoor daar in tegen.

Thnx voor de kick Lars, altijd fijn om deze beelden zo vlak voordat het begint weer eens terug te kijken.

Dit weekend is Fallas 2020 officieel geopend. Gisteravond was er een spektakel in de haven, en vandaag een desperta in de vroege ochtend, en straks de eerste mascleta op het plein om 14 uur! Met de filmpjes die binnenstromen van 2020, is het tijd om weemoedig terug te kijken op 2019. De laatste film die ik nog voor jullie in petto heb, is van de avondshow van Caballer FX. Deze castillo werd de 17e maart geschoten.

Ik heb ook nog een paar fraaie sfeerfoto's! Gewoon wat verschillende foto's die de sfeer tijdens fallas goed weergeven :)

Dit jaar ben ik er ook weer bij! Nog twee weken en ik zit met m'n reet aan het plein te wachten. Erg veel zin in! :handsup:

Mooie en sfeervolle foto’s weer hoor, geeft inderdaad een goed beeld van fallas.

Haha! Inderdaad! Ik stond net naast die lantaarnpaal die jij in beeld hebt.

En vandaag weer een update.
De nacht van 16 op 17 maart werd er door Vulcano een castillo geschoten. Hier waren we ook lekker op tijd aanwezig om een goed plekje te bemachtigen. Helaas stond er heel weinig wind, waardoor de rook behoorlijk bleef hangen. Maar ondanks de rook, was het een echt dikke show! Mooie combinaties van effecten en de single shots werden heerlijk breed geschoten. Ze kwamen zelfs op de (afgezette) straat terecht links van het schietveld! Er was een heel fraai beeld met rode photoflash shells, en de salute finale was echt lomp hard! Misschien niet zo'n fenomenale show als van Ricasa, maar toch echt zeer respectabel.

deze show was zo knetterssss hard ! natuurlijk was ricasa nr1 , maar ik ben altijd wel groot fan van vulcano zowel hun avondshows maar ook zeker de mascletas zijn gewoon bruut hard !

Back
Bovenaan