[Freakactie 2021] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
kun je ook al een bon aanmaken dat ik cat. 1 kan bestellen van het bedrag wat er staat van cat. 2 zie nu nog mooie pareltjes tussen staan.

Gr. Robin

Patrick, bedankt weer voor de service. Het is weer helemaal kut, dit verbod, maar bedankt voor de geleverde service, de vriendelijkheid en de snelheid van schakelen. Zie je volgend jaar weer :)

Ik heb je een mail gestuurd, toch een cat1 bestelling, je hebt een mooi assortiment.

Ik hoor het wel ����

Inmiddels zijn wij nog steeds druk bezig met alle mailtjes over de afhandeling van de orders te verwerken.
Helaas hebben wij nog niet van iedereen reactie gehad op onze mail en reminder mail.
Mocht je een (of meerdere) orders hebben geplaatst en nog niets hebben gehoord, neem dan per mail even contact met me op.

Tevens zijn we druk bezig om een mooi cat 1 assortiment neer te zetten, we hebben al een deel in huis maar veel volgt nog gedurende het tweede deel van december helaas.

Maar we hebben vandaag nog wel wat uitbreiding in Funke cat1 kunnen fixen,naast de Begalfeuermix, Silberfontanen en Kugelblitz hebben wij vandaag toegevoegt aan ons assortiment de Starkids fonteinen en de Bengalfeuer Violet.

Uiteraard zijn ze nu ook bestelbaar via onze site :

We hebben de knetterlinten van GBV op voorraad:
https://vuurwerkhuizen.nl/artikel/b2b-knetterlint

Helaas hebben wij van Wolff te horen gekregen dat hun knetterlinten dit jaar niet op tijd binnenkomen :(

Tevens krijg ik veel vraag over wanneer men cat.1 kan afhalen bij ons.
Wij zijn van maandag t/m vrijdag geopend van 07.30-17.00 uur en op zaterdag van 08.30-17.00 uur.

Wanneer je een cat 1 order besteld met daarin artikelen die op voorraad zijn ( waar bij staat binnenkort beschikbaar is niet voorradig ) kan waar nodig dezelfde dag al afgehaald worden.

Wat jammer dat wolff niet op tijd binnen komt.

Best bizar, je zou toch denken dat importeurs na vorig jaar, tijdig en meer dan genoeg cat1 inkopen?! Ik snap het even niet?

Wat jammer dat wolff niet op tijd binnen komt.

Best bizar, je zou toch denken dat importeurs na vorig jaar, tijdig en meer dan genoeg cat1 inkopen?! Ik snap het even niet?

Het is tijdig en genoeg ingekocht, alleen is er een tekort aan lege containers waardoor het gewoon weg niet hier heen komt of niet op tijd helaas

Het is tijdig en genoeg ingekocht, alleen is er een tekort aan lege containers waardoor het gewoon weg niet hier heen komt of niet op tijd helaas

Geloof je echt dit verhaal? Er waren altijd al een overschot aan containers, die werden zelfs gewoon zo verkocht, veel mensen hebben hier een soort van tiny huisje van gemaakt. Verder is er ook een enorm tekort aan toelevering van van alles en nog wat. Er is een politiek spel gaande wereldwijd, dat treft China en ook de export. We gaan het wel zien hoe dit allemaal afloopt.

Kan het niet gewoon veel simpeler zijn en te maken hebben met de enorme prijsstijgingen voor container vervoer?

Geloof je echt dit verhaal? Er waren altijd al een overschot aan containers, die werden zelfs gewoon zo verkocht, veel mensen hebben hier een soort van tiny huisje van gemaakt. Verder is er ook een enorm tekort aan toelevering van van alles en nog wat. Er is een politiek spel gaande wereldwijd, dat treft China en ook de export. We gaan het wel zien hoe dit allemaal afloopt.

En de aarde is plat

Door de Corona is er zo enorm veel online besteld, dat de vraag naar containers is vervijfvoudigd, dit is nooit aan te vullen op korte termijn...

https://www.rtlnieuws.nl/economie/artikel/5223118/tekort-containers-coronacrisis-thuiswerken-lockdown-china

Lege containers zijn er zat...in Europa, heb je verdacht weinig aan als je vracht vanuit China wilt versturen.

De prijs voor een container uit China is compleet gestoord op dit moment, en als je niet de hoofdprijs wilt betalen is het moeilijk vracht te boeken.

(p.s. ik werk voor een Chinees-Nederlands logistiek bedrijf).

Wij hebben inmiddels van bijna iedereen reactie terug gekregen op de mailing mbt afhandeling van de orders van dit jaar.
Dank daarvoor!

Voor wij de order heeft doorgeschoven of om heeft laten zetten in een voucher, jullie ontvangen in 2022 een nieuwe afhaalbon van mij.
Voor wij zijn bestelling heeft geannuleerd, ik ga vanaf morgen met iedereen telefonisch contact opnemen voor de afwikkeling van de geannuleerde orders.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan