[Freakactie 2021] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de liefhebber, er zijn nog steeds een aantal Hollenfeuer, Colombian Oncilla, Springteufels en Komodo dragons beschikbaar.
Stuur me een mailtje bij interesse

Goedemorgen,

Helaas hebben wij bericht gehad vanuit onze leveranciers dat een aantal items niet uitgeleverd gaan worden.
Ik ga vandaag starten met iedereen die een van deze items besteld heeft te mailen voor evt vervangers etc

Hoi Patrick,

Zou je misschien in het topic kunnen vertellen welke dit zijn? Dit is misschien wel handig om alvast te weten.

Groeten!

Om te beginnen de Barbary Lion van Luypaers helaas.

Meer weet ik (eigenlijk gelukkig) zelf niet.

We gaan op zoek naar een andere kleine tailbak.

Hoi Patrick,

Zou je misschien in het topic kunnen vertellen welke dit zijn? Dit is misschien wel handig om alvast te weten.

Groeten!

Uiteraard, betreft: Barbary Lion - Luypears, Jackhammer - Rubro, Extreme Black Box - Rubro/Mania, King of Bling - Argento en de Raptor Princess - Argento.

Inmiddels hebben alle bestellers van mij een mail ontvangen.

Uiteraard, betreft: Barbary Lion - Luypears, Jackhammer - Rubro, Extreme Black Box - Rubro/Mania, King of Bling - Argento en de Raptor Princess - Argento.

Inmiddels hebben alle bestellers van mij een mail ontvangen.

al jullie mails zijn in goede orde ontvangen, alleen door de drukte in mijn toko en het afronden van een aantal projecten hebben jullie nog geen reactie terug gehad, in de loop van aankomende week verwacht ik jullie antwoord te geven en aangepaste bonnen te mailen.

Tevens merken wij dat er veel onrust is vanwege het besluit wat mogelijk gaat genomen worden mbt het vuurwerkverbod.
Wij krijgen hier al veel vragen per pm, mail etc op.

Hier is op dit moment nog niets over bekend, zodra hier een besluit over wordt genomen zullen wij waar nodig net zoals afgelopen jaar met een passende oplossing voor iedereen gaan komen.
En zullen wij dan met iedereen contact opnemen.

Beste liefhebbers,

Het nieuws over het vuurwerk verbod is bij ons keihard ingeslagen en zitten de emoties hoog.
Ik snap dat er vanuit jullie een hoop vragen zijn hoe nu verder met de geplaatste bestellingen, geef ons even de tijd om deze klap te verwerken en om alles even op een rijtje te zetten.

Wij zullen net als vorig jaar zo snel mogelijk met iedereen die bij ons besteld heeft contact opnemen om alles af te handelen.

Op dit moment krijgen wij al per app, mail en telefoon veel vragen maar ik vraag jullie alsjeblieft te wachten op ons bericht.

Patrick

Hi Patrick. Heb dit jaar nog geen bestelling bij je gedaan. Maar ik wil je vanuit Zeist sterkte wensen met deze klote situatie. Misschien ga je nog iets doen met Cat1? Dan ga ik op zeker weer de nodige bestellingen bij je doen.

Tuurlijk Patrick zeer begrijpelijk en veel sterkte gewenst t is voor iedereen een flinke klap weer en o gelovelijk hoe ze dit allemaal weer geflikt hebben. Ondernemers zijn weer zwaar de dupe en wij freaks kunnen ook wel janken, wat een kutbeleid hier in dit land. Liegen is t enigste wat ze kunnen laat staan een land regeren. Wat een lachertje zeg… Moest ik ff kwijt. Patrick nogmaals sterkte met deze enorme klote situatie!!

Beste liefhebbers,

Het nieuws over het vuurwerk verbod is bij ons keihard ingeslagen en zitten de emoties hoog.
Ik snap dat er vanuit jullie een hoop vragen zijn hoe nu verder met de geplaatste bestellingen, geef ons even de tijd om deze klap te verwerken en om alles even op een rijtje te zetten.

Wij zullen net als vorig jaar zo snel mogelijk met iedereen die bij ons besteld heeft contact opnemen om alles af te handelen.

Op dit moment krijgen wij al per app, mail en telefoon veel vragen maar ik vraag jullie alsjeblieft te wachten op ons bericht.

Patrick

Vreselijk hoe de handel en onze hobby zo wordt geterroriseerd.. los van hoe jullie de klanten gaan afhandelen (zal vast wel goedkomen) ben ik ook wel benieuwd of jullie er nog wel mee door willen, dit is toch geen doen zo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan