[Freakactie 2021] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas is onze winkel gesloten door de lockdown maar gelukkig mogen wij nog wel bestellingen afgeven.
Dus ook je cat 1 order kan je nog steeds afhalen, bestel je cat 1 op www.vuurwerkhuizen.nl en haal je bestelling op van maandag t/m zaterdag tussen 09.00-17.00 uur.
We hebben nu nog ruime voorraad van de meeste items, maar het gaat hard.
Hopelijk kunnen we maandag/dinsdag nog een paar leuke producten toevoegen aan de site ;)

Dat zal ik melden zodra ik ze in mijn bezit heb, wil ze eerst zekers te weten hebben :)

Ik heb voor de liefhebbers nog wat Funke spulletjes weten te bemachtigen, we hebben Bengal Feuer Rood, Geel en Groen aan de site toegevoegd.
En tevens nog Funke Luftheuler Geel en de Silberheuler ook op de site geknald :handsup: :cool:

Hier wat meer info.

https://www.spielwarenmesse.de/product-preview/festartikel-karneval-feuerwerk/sortiment-f1-box

Produktbeschreibung

Silvester Sortiment: besteht aus 8 F1 Outdoor Fontänen mit gemischten Farben- und Knattereffekten. Das Sortiment wird in einem attraktiven Bodendisplay geliefert. Jedes Display enthält 48 Sortimente. Ideal für den Supermarktverkauf.

Produktdaten

Lieferbar seit/ab:
01.09.2021

Pyrogiochi website:

Pyrogiochi,*founded in 1984, is the*Italian leading company*in the field of small fireworks and party items.*The mission of the company is based on the*quality and the security, customer care and respect, as well on its modern design.

Pyrogiochi*offers a large range of products for any kind of party all along the year.*The design of the articles is developed inside the company, by an italian, young and qualified team.*The headquarters, the offices, the warehouse and the graphic laboratory are in*Tuscany, other offices and warehouse are situated in*Hamburg.

Misschien kunnen we volgend jaar wel f2 fontijnen verwachten als we weer normaal mogen stoken.

Laatst bewerkt:
Zow met dank aan opa voor het ophalen is er weer een heel mooi tasje cat1 aan de collectie toegevoegt. Wederom bedankt voor de nette service! Zal eens kijken of er een mooie product video van het pyrogiochi fonteinen pakketje gemaakt kan worden. Afwerking ziet er echt zeer strak uit.

Zojuist wat tapas grondbloemen getest, ben er zeer positief over. Dit zijn geen standaard grondbloemen. Hele heldere kleuren, net wat langere duur en ze spinnen zo hard dat wanneer ze een stoeprandje raken ze weg vliegen. Lekker.

Laatst bewerkt:
Op de valreep hebben we toch nog wat nieuwe items van Wolff in huis gehaald, Disco Flitsers, Bengal Flames, Shising Crackling, Rush, Vivid en Splash.

OP=OP

Zeer goed pakketje hoor, 6 vd 8 fonteinen presteren een stuk beter als mening cat2 pakketje.

Laatst bewerkt:
Nou dan had ik een slechte batch kennelijk, bij jou doet fontein 1 t/m 3 het al 2x zo lang dan ze bij mij waren. Voor 15 euro vond ik het echt bagger wat er bij mij uit die fonteintjes kwam :sad:

Nou dan had ik een slechte batch kennelijk, bij jou doet fontein 1 t/m 3 het al 2x zo lang dan ze bij mij waren. Voor 15 euro vond ik het echt bagger wat er bij mij uit die fonteintjes kwam :sad:

Dit pakketje was bij mij ook één groot drama. Sommige deden het gewoon niet, moesten in de vuurkorf worden ontbrand..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan