[Freakactie 2021] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een mooi bericht vandaag :D

We kunnen waarschijnlijk open voor het afhalen van het cat1 vuurwerk op 27-2 :D

Wil je ook komen halen bestel dan online op de webshop in de winkel kopen is niet mogelijk helaas nog.

In de shop vind je nog ruim 30 artikelen in Cat1 artikelen.

Funke
Weco
Vulcan
Diversen

Zeker goed nieuws Dennis, eindelijk de lang verwachte cat 1 bestelling ophalen. Wel een beetje triest dat we zelfs daar zo lang op moeten wachten :p

Zijn er nog andere merken die in aantocht zijn Dennis? Funke hoeft van mij niet zo nodig. Maar bijvoorbeeld Rubro?

Een mooi bericht vandaag :D

We kunnen waarschijnlijk open voor het afhalen van het cat1 vuurwerk op 27-2 :D

Wil je ook komen halen bestel dan online op de webshop in de winkel kopen is niet mogelijk helaas nog.

In de shop vind je nog ruim 30 artikelen in Cat1 artikelen.

Funke
Weco
Vulcan
Diversen

Www.vuurwerkalmerehaven.nl

Bekijk bijlage 60585

We hebben nog wat luchthuilers extra na de telling van funke.

Verder hebben we ook de gouden en zilveren party popper aangevuld dit zijn echt top dingen zelf gehad en hier schieten slingers uit en lekker makkelijk opruimen.:D

Geeft ook niet af.

Ik zal zeggen dat ik hem er ook best bij wil hebben, maar de prijs weerhoud mij bij zo'n box. Het is een single effect, geen knal... dus zou ik hem (net als anderen denk ik) als extra box erbij nemen voor in de avond ofzo? Ik heb hem voor €90 voorbij zien komen, maar daarvoor laat ik hem staan omdat ik hem (dat effect dan) die prijs niet waard vind persoonlijk.

Ik denk ook dat €75 mijn max is, dus mocht je hem kunnen regelen voor die prijs Dennis neem ik hem erbij, maar anders ga ik liever voor een andere box die eventueel 12 uur waardig is.

Ik heb wel interesse naar 2x de Bushwackers. Zijn die helemaal uitverkocht of komen die nog terug?

Ik zal zeggen dat ik hem er ook best bij wil hebben, maar de prijs weerhoud mij bij zo'n box. Het is een single effect, geen knal... dus zou ik hem (net als anderen denk ik) als extra box erbij nemen voor in de avond ofzo? Ik heb hem voor €90 voorbij zien komen, maar daarvoor laat ik hem staan omdat ik hem (dat effect dan) die prijs niet waard vind persoonlijk.

Ik denk ook dat €75 mijn max is, dus mocht je hem kunnen regelen voor die prijs Dennis neem ik hem erbij, maar anders ga ik liever voor een andere box die eventueel 12 uur waardig is.

Ik heb wel interesse naar 2x de Bushwackers. Zijn die helemaal uitverkocht of komen die nog terug?

hoi BurstDou

De Bushwackers is uitverkocht op dit moment.

Ik ben al aan het overleggen wat er nog binnen is gekomen van Eurostar maar ik weet dat er vorig jaar een container is blijven staan in china vanuit eurostar.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan