[Freakactie 2021] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
81,99 eu staat nu weer voor 84,99
Niet een verwarmend actie in deze koude dagen:p

Wie de kleine niet eert is de grote niet weerd ;) Deze actie ging meer om het idee denk ik en niet zozeer om de prijs. Ik vond het leuk gevonden wel. Stel dat dit echt de minimale prijs was voor de Snowstorm, dan is het toch een leuk en een origineel idee :)

Hoi Vuurwerkboy023

Whistle thunderstorm € 22,50 ( staan nog wel in China )

Scream battery 25sh € 22,50

Screaming UFO's € 47,50

De prijzen heb ik wel al berekend alleen ik moet eerst weten of het in middels ook is aangekomen in nederland.

Dennis

Ah thanks Dennis,

Vind de screaming ufo zelf aan de hoge kant maar screaming battery en whistle thunderstorm zal ik wel afnemen bij je:thumbup:
Kan je mss ook aan een filmpje van whistle thunderstorm komen, weinig bekend van dat lrodict

Vandaag heb ik een melding gekregen vamuit vulcan dat dit artikel op is voor dit jaar.

Dus wil je ze nog aankopen het zijn de laatste inniddels die op de webshop staan.

vulcan-mini-atack-600b33f3677df516867649.png

Hallo Dennis. Aangezien je wat leuke funke cat 1 items hebt vroeg ik mij af of je dit jaar misschien ook wat Duitse Funke-items gaat verkopen?

Dennis, wat je aan voorraad hebt nu van de crackling thunderstorm van eurostar is dat het of komt er eventueel nog voorraad bij ? zou daar graag wat meer van willen aanschaffen dan dat de winkelwagen mij toelaat ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan