[Freakactie 2021] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dennis ik weet nog een item wat het echt goed zou doen in de outlet. Zou je toch nog eens kunnen kijken voor de Eruptor van Broekhoff? Misschien niet meer bij de importeur verkrijgbaar maar wellicht dat je met j o u contacten iets kan fixen bij winkels waar dezd nog op voorraad staan. 2 jaar geleden per 8 tegelijk als finale voor mijn 18:00 project gebruikt. Vond dit zo vet zou graag daar dit jaar mee openen.

Denk dat er genoeg mede freaks zijn die dit product zouden kopen

Dennis ik weet nog een item wat het echt goed zou doen in de outlet. Zou je toch nog eens kunnen kijken voor de Eruptor van Broekhoff? Misschien niet meer bij de importeur verkrijgbaar maar wellicht dat je met j o u contacten iets kan fixen bij winkels waar dezd nog op voorraad staan. 2 jaar geleden per 8 tegelijk als finale voor mijn 18:00 project gebruikt. Vond dit zo vet zou graag daar dit jaar mee openen.

Denk dat er genoeg mede freaks zijn die dit product zouden kopen

Ik hou het in de gaten maar dit zal wel heel lastig worden denk ik.

Dennis

Dennis,

Krijg je op korte termijn nog leuke cat. 1 spulletjes binnen? Of iets leuks van vulcan, bijvoorbeeld iets nostalgisch lijkt me leuk die happiness, toverfonteinen, en romeinse kaars 2.0 zijn sowieso al super. Vraag dit om de vitrine kast nog een beetje te vullen, met nostalgische producten als het afgestoken is. Ben benieuwd...

Dit lijkt mij ook erg geweldig, terug naar je jeugd. Echte nostalgische producten.
Inmiddels heb ik ook de Romeinse kaars 2.0, de toverfonteinen en de happiness besteld. Wat heerlijk dat vulcan dit op de markt brengt.
Hopelijk kun je meer van dit soort items vinden, bijvoorbeeld de klimmende panda, de pagode, parachutes, de star ball of zoals robin30 typt, de flower shot.

Misschien kun je bij importeurs nog aan nostalgische labels van rotjes/vuurwerk komen? Ik heb hier wel een aantal euro's voor over.

Misschien kun je nog aan de jumping jacks komen? Dat zou ik ook al geweldig vinden.

Groetjes Martin.

Laatst bewerkt:
Ook dit jaar gratis handschoenen en een muts bij St8ment fireworks.:D

Vanaf € 75,00 Gratis handschoenen en vanaf € 125,00 een Muts en een setje Handschoenen.

Tevens zal ik St8ment helemaal compleet op de shop komen met 30min

st8ment-st8ment-handschoenen-5f4a4c5b009bf023955865.jpg

st8ment-st8ment-muts-5f4a5641d5d4f184111304.jpg

Een mooi bericht vandaag :D

We kunnen waarschijnlijk open voor het afhalen van het cat1 vuurwerk op 27-2 :D

Wil je ook komen halen bestel dan online op de webshop in de winkel kopen is niet mogelijk helaas nog.

In de shop vind je nog ruim 30 artikelen in Cat1 artikelen.

Funke
Weco
Vulcan
Diversen

Www.vuurwerkalmerehaven.nl

20210201_144128.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan